4 תשובות
וואו הזמן טס.
מסכימה..זה מלחיץ אותי ברמות..מלחיץ אותי שאנחנו בדצמבר ...לא רוצה שנה חדשה ולא כלום ):
גם אני חושבת שיש פחות מידי זמן ביום
אולי זה בגלל שמחשיך מוקדם