19 תשובות
קודם תדאגי לעצמך ותראי מה עובר עלייך
ואם את צריכה לדבר אני כאן תמיד את מוזמנת לשתף❤
שואל השאלה:
תודה רבה אני באמת מעריכה
אנונימית
מכירה בדיוק את התחושה.
כנראה לא חברים אמיתיים.
תרגילי את עצמך להיות קצת לבד ותראי שזה כיף כי זו עצמך ,וזה הכי כיף לסמוך על עצמך.
וחברים אמיתיים, באים בדרכים הכי לא צפויות שיש
שואל השאלה:
זהו שיש לי כבר רק חברה אחת וגם היא ככה ובסוף לא יהיו לי חברים כי גם כמעט איבדתי בגלל זה אז אני כבר מעדיפה לסבול את זה ואת האמת היא מתחילה לפגוע בי בקטנות וזה נוראי
אנונימית
את צריכה לשחרר אותם.
אחותי קחי זמן לעצמך ,ושתעשי את זה גם הבטחון יעלה (לא אומרת שאין לה) הכוונה שאת תרגישי יותר טוב עם עצמך.
הייתי בסיטואציה בדיוק כזאת ועכשיו יש לי שתי חברות טובות שמקבלות אותי עם כל השריטות שלי ואני אותם עם כל השריטות שלהן.
נועה1111111
מסכימה איתך ברמות
תודה רבה:)
שואל השאלה:
זה פשוט קשה
אנונימית
אני יודעת, לאט לאט את לא צריכה למהר.
אבל בסוף את תרגישי תחושה של חוזק כי את תראי את יותר חזקה נפשית ממה שנדמה לך.
מבטיחה לך זה יהיה שווה את זה:)
כן
זה חרא
פשוט תחכי ותכירי את האנשים הנכונים
שואל השאלה:
תודה אני באמת באמת מערחכה את זה שעצרת הכל ועזרת לי3>>>>>>>>>>>>
אנונימית
בשמחה, אני פשוט יודעת מה את עוברת והייתי חייבת להגיד לך את זה:)
תשאירי חזקה הכל עובר בסוף!
אני חושב שאת לפחות מודעת לזה שיש בעיה משמע את יכולה לפתור את זה לא משנה באיזו דרך.

אם החברים שלך מתרחקים ממך כי את השתנית הם לא חברים שלך, אנשים משתנים וזה חלק מהחיים וצריכים לקבל אותם איך שהם או שלא להיות חברים שלהם בכלל.
ולדעתי עדיף חבר אחד אמיתי מאשר מליון מזויפים.
אם החברה שלך אוהבת אותך, היא תישאר איתך.
ומי יודע, אולי יש איזה גבר מהצד? ;-)

בנוגע אליך, הכל יהיה בסדר. מאמין בך שתפתרי מה שאת מתמודדת איתו
שימי את עצמך לפני כולם עכשיו
תקיפי את עצמם בסביבה שאת יודעת שטובה לך כי חברים אמיתיים לא מתנהגים ככה
תהיי חזקה
מוזמנת לשלוח הודעה אעזור במה שאוכל
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
אני מקווה ,תודה3>>>
אנונימית
מבינה אותך ממש
תדאגי קודם כל לעצמך ותהיי חזקה
יהיה בסדר❤
אין לי איך לעזור במיוחד, אבל אני עוברת עכשיו על שאלות פריקה כדי להציע בדיחה. אז כמו שאמרתי:
המשטרה עצרה את מכונת הכביסה?
באשמת סחיטה
שואל השאלה:
תודה לכולם קראתי עכשיו הכל❤
אנונימית