5 תשובות
תמיד אלה הדילמות הכי קשות..
אני ספציפית הייתי מספר לאותה אחת שמרכלים עליה נראלי.
אבל זה תלוי לגמרי במצב, וגם צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי שכל השאר פשוט יצאו עליך
שואל השאלה:
אני גם לא יכולה לריב איתן כי כולנו ביחד באותו תנועת נוער וזה יגרום ממש רע
אנונימית
אני ההיתי מספרת לאותה ילדה אבל לא ההיתי אומרת לה להגיד שאני אמרתי או משהו כזה כי אני לא רוצה לריב
אז תחשבי על זה קצת..
האם זה יעזור שתספרי לה שצחקו עליה חוץ מזה שהיא תדע את זה פשוט?
האם זה שווה את זה?
אם תספרי לה, תבקשי מימנה אולי פשוט לא לגלות להן שהיא יודעת?
זה תלוי מה הם אמרו.. אם זה לא משהו רציני אז לדעתי תחסכי דרמות מיותרות ואם זה כן משהו רציני, אז לדעתי תהיי נאמנה לחברה שלך. אבל אם יש לך הרגשה רעה ממש אז תצאי מהעניין הזה ואל תגידי כלום. מקסימום תגידי שלא שמעת או שריחפת לרגע ולא הקשבת בחלק הזה של השיחה