7 תשובות
לא זה בסדר כמבון
בכלל לא הכל בסדר עם זה, אני הייתי אוכלת פעמיים בשבוע במקדונלדס ולא מתאמנת בכלל
שואל השאלה:
אבל אני מנסה לרדת במשקל^ אופפ
אני אשאר שמנה לנצח
אנונימית
פעם בשבוע (בצורה מוגדרת) זה אפילו מעןלה.
קשה להתנזר לגמריי, אני חושב שלאפשר פעם בשבוע לאכול גאנק פוד בצורה *מוגדרת*, כלומר כמות מסוימת, כדי שלא יהיה הגזמה, זה אפילו עוזר לאורך זמן לשמור על המטרה וכו.
שני אימונים בשבוע שורפים יותר קלוריות מארוחה במקדונלדס אז את עדיין תשרפי קלוריות אבל קצת פחות
את יכולה לאכול מה שאת רוצה ופשוט לאזן את זה עם ספורט ותשתדלי לשמור על הבריאות זה הכי חשוב
שואל השאלה:
אבל אני עושה פילאטיס^ פעמיים בשבוע
ספציפית החודש הזה זה 3 פעמים בשבוע (כי הייתי חולה שבועיים וחייבים לי עוד 4 אימונים)
אנונימית