3 תשובות
אני חושב שזה לא נורא תעמדי על שלך אם היא מעליבה אותך אז שתצפה לתגובה
כן במיוחד אם היא ירדה על זה שהוא לא דיאטטי
בסוף היא תידבק בקורונה ותיקח את זה קשה כי היא אוכלת 2 גרגירים ביום ואת שאוכלת מספיק נוטריינטים תעברי את זה בקלות (;

הקורונה לא כזאת קשה זאת סתם מטאפורה שחשבתי עליה כי בדיוק החלמתי בעצמי