2 תשובות
לא הרס שום דבר
תמשיכי להתמיד, בטוחה שתצליחי
DF1
אם את אוכלת פחות מדי את לא תרזי !!
המטבוליזם שלך מאט כי הוא חושב שאת גוועת. את צריכה לאכול כמות נורמלית - פשוט פחות.
זה לא יהרוס כלום ואם תפחדי מאוכל יהיה לך הרבה יותר קשה לרדת.
זה לא טוב לאכול לא מאוזן ככה, זה לא נורא אבל תשתדלי שזה לא יקרה הרבה