2 תשובות
לא הרס שום דבר
תמשיכי להתמיד, בטוחה שתצליחי
תמשיכי להתמיד, בטוחה שתצליחי
אם את אוכלת פחות מדי את לא תרזי !!
המטבוליזם שלך מאט כי הוא חושב שאת גוועת. את צריכה לאכול כמות נורמלית - פשוט פחות.
זה לא יהרוס כלום ואם תפחדי מאוכל יהיה לך הרבה יותר קשה לרדת.
זה לא טוב לאכול לא מאוזן ככה, זה לא נורא אבל תשתדלי שזה לא יקרה הרבה
המטבוליזם שלך מאט כי הוא חושב שאת גוועת. את צריכה לאכול כמות נורמלית - פשוט פחות.
זה לא יהרוס כלום ואם תפחדי מאוכל יהיה לך הרבה יותר קשה לרדת.
זה לא טוב לאכול לא מאוזן ככה, זה לא נורא אבל תשתדלי שזה לא יקרה הרבה
באותו הנושא: