11 תשובות
קול
סבבי
לעם ישראל יש נטיות אל הטוב והקודש, אלוקים בחר בנו כדי להעניק לנו את התורה ואם כולם היו נבחרי האל לא היה חיבור בין העליונים לתחתונים..
אנונימית
ואף אחד לא ישחט אותך רק מפני שהבעת את דעתך, אתה בטוח
אנונימית
זה שלך אבל זה שאלוהים בחר בנו הזה לא סותר את זה שהוא אלוהים של כולם פשוט איתנו הוא עשה ברית ויש לנו חוקים, עם עמים אחרים אין לו ברית
שואל השאלה:
אה וואלה?^^
בחר בנו " כל עם טוען את זה אבל מילא העם פה היה מוצלח ומתקדם ? חח ככה שאין ביסוס לאוויליות הזאת
טוב
אנונימית
יש מסורת(מספרים כמו התנך אבל גם בעל פה) של 3000 שנה שאומרת שכן
ויש כאלה שמאמינים שהמסורת צודקת
לי זה נראה יותר הגיוני שזה סתם אמונה
אם מעמד הר סיני קרה באמת אז ברור שאתה טועה
העניין הוא שהוא קרה לפני יותר מ3000 שנה ומופיע בספר אחד (התנך, שהוא יותר ספרייה מספר)שהשאלה ממתי הוא היא שאלה ענקית שתכלס לאף אחד אין תשובה מלאה
אם אתה מאמין למסורת אז כן
אם אתה חושב שזה יכול להיות אגדות וטלפון שבור אז לא
^^^אבל הוא בחר בנו לפני שהיינו עם כזה
אנונימית