6 תשובות
דבר ראשון אני מצטערת שאת עוברת דבר כזה❤ דבר שני profit זה חדר כושר ממש טוב אבל אני לא בטוחה שזה מגיל 13
לפי מה שאני יודעת (לפחות אצלי בעיר) ניתן להירשם לחדר כושר מעל גיל 14, לא הייתי ממליצה לך להירשם גם את יכולה כי את קטנה מידי בשביל טכניקה ודברים כאלה כדי שלא תדפקי לעצמך את הגוף כמו שאני דפקתי. את יכולה לקחת מאמן פרטי שמאמן את הגילאים שלך ואז הוא ממש יסביר לך טכניקה ועם הזמן תוכלי להתחיל חדר כושר.
בהצלחה!
שבת שלום מהממת!!
שבת שלום!
שואל השאלה:
תודה רבה! שבת שלום 3>
אנונימית
זה בסדר להתחיל בגיל הזה, אמנם לא כל חדרי הכושר מקבלים לפני 14 רק מעטים
מניח שחדר כושר מועדף את תבחרי בהתאם לאזור מגורים שלך
זה נושא די רחב שקשה לתת עצות מאפס
אני יכול להגיד לך רק שזה לטווח הארוך, תוצאות רואים עם התמדה לטווח הארוך והרבה מתחילים פורשים אחרי כמה חודשים כשאין תוצאות ממחשבה שזה לא יקרה
תצטרכי תוכנית אימונים, תוכלי להתייעץ על תוכנית עם המאמן שתהיה לך מסגרת התחלתית, תזכרי שלא מדובר רק באימונים אלא גם בתזונה נכונה, תזונה לקוייה בשילוב לאימונים עלולה רק להחריף את מצבך, שלא נדבר שתוצאות לא יגיעו ככה, בנוסף להרגלים בריאים כמו אורח חיים לא יושבני, שינה טובה וכד
העצה הכי טובה שלי זה שקודם תציבי לעצמך מטרות, תחקרי, תתחילי להתאמן בבית לפני שאת רצה לחדר כושר ותירשמי לחדר כושר שהכי מתאים לך. אל תפתחי ציפיות לתוצאות בטווח קרוב כי זה ינחיל לך אכזבה אבל עם השקעה לטווח הארוך בהחלט אפשר להיות עם ציפיות

והכי חשוב שמרי על עצמך, מתחילים שלא פועלים בצורה מקצועית נפצעים.. אפילו מתקדמים, עשי זאת בליווי בחדר כושר וכמו שאמרתי תסתכלי באינטרנט יש לך המון מדריכים, דעות ועצות (תעשי אבחנה ותנסי לשאוף לכמה שיותר מקצועיות כי יש הרבה שטויות באינטרנט)

אימונים יכולים לעזור לך להבין הרבה על עצמך, על הדימוי העצמי שלך, לפעמים זה מתאגר ומייאש ובאותו הזמן מהנה, אל תוותרי
מאחל לך בהצלחה אהובה, אם תרצי לדבר או לשאול שאלות ספציפיות אני פה והמון אנשים אחרים