4 תשובות
פעם בכמה זמן זא לא עושה המון נזק אבל זה לא רק בריאות כמו שמנסים לשווק את זה...
אם זה בלי דג וחומרים עם שמות מוזרים אז כן
אנונימי
פעם ב..
את שאלת כבר שלוש שאלות על זה
אל תהיי קשה עם עצמך ברול סושי(לא מטוגן) עם דג וירקות יש בין 350 ל400 קלוריות שזה סבבה לארוחת צהריים או ערב לא כזה משנה בתאבון הכל בסדר:)
אל תהיי קשה עם עצמך ברול סושי(לא מטוגן) עם דג וירקות יש בין 350 ל400 קלוריות שזה סבבה לארוחת צהריים או ערב לא כזה משנה בתאבון הכל בסדר:)
באותו הנושא: