2 תשובות
קשה לכל אחד ברמה שלו, כי לכל אחד יש גוף שונה, ומצב ספורטיבי שונה.
אין מה להילחץ, תגיעי מחר, תעשי מה שאת יכולה וזהו.
בהצלחה!
גם לי יש מחר אמאלהה
והכל טוב זה קשה אבל זה ייגמר מתישהו