5 תשובות
תכתבי את כל הדברים הטובים שיש בו
יחס בין מורים לתלמידים או משהו
איך הצוות? מדברים איתכם כמו בני אדם, איך מתייחסים אליכם.
במה הבית ספר מאמין? מה ההשקפת עולם?
מה המגמות? את אוהבת אותם?
מה הרמה הלימודית?
איך החברה?
כמה משקיעים בטיולים ופעילויות?
תחרטטי כמה דברים טובים וסגרי סיפור
את יכולה להתייחס ל:
- כמות התלמידים
- יחס המורים
- טיולים
- מבחר מגמות
- הרמה של הבית ספר
- מבנה בית הספר: חצרות, מגרשים, איכות
- במה בית הספר דוגל, למשל לרוב יש איזה ציטוט כזה שגם תמיד נמצא בכל כיתה
באותו הנושא: