7 תשובות
מה זה לא יקר מדי? עד 1000 יש את הנוט 9s או פרו של שיאומי שהוא מצוין ויש את הרילמי 6 שהוא גם סבבה. אם בא לך קצת יותר להתפנק יש את הפוקו אף 2 פרו שהוא מדהים ולא כזה יקר ואם בא לך גלקסי אז יש את הנוט 10 לייט שהוא גם מעולה ולא כזה יקר
a30s יש לי אותו והוא עלה לי 2000 אבל שווה את זה מבטיחה
שיומי, קניתי את החדש וממליץ לך אותו מאוד, 750, לא יודע מה התקציב שלך אבל יש גם ב400 וב500
הוא זול וסבבה יש לי אותו
שיאומי
a30s? את בטוחה שהוא עלה לך 2000 שקל? זה הדגם? כי הוא עלה בין 700 ל1000.... אז נראה לי קצת עבדו עלייך, והוא לא כזה מדהים, הוא די פשוט אפילו לעומת מה שאני ציינתי בטווח מחיר הזה של עד 1000 שקל