5 תשובות
לדעתי אל תלכי, תגידי אחרי זה למורה שהיית חולה 3 ימים.
אם את בכיתה גבוהה ויש לך מקצועות חשובים היום אז עדיף שתלכי.
שואל השאלה:
אני בכיתה ח
אנונימית
אז זה לא נורא תגידי לה שהיית חולה או משהו.
אם את בכיתה ח אז עזבי אל תלכי