2 תשובות
כל אחד יש לו תסמינים שונים, אבל בדרך כלל דופק מהיר חוסר נשימה לחץ כזה.
זה משתנה בין אדם לאדם, אבל התסמינים המוכרים הם קוצר נשימה, לחץ קיצוני, רעד, סחרחורות, בחילות, לפעמים בכי וחוסר שליטה