6 תשובות
יש מצב.
יש מצב
יכול להיות מאוד,
את מוזמנת לדבר אם זה יעזור לך:)
אבל תשתי מים כנסי להתקלח תרגיעי את עצמך ותאמרי לאחד ההורים כשהכל הסתדר
כן זה כנראה התקף חרדה. אם את צריכה לדבר את מוזמנת בפרטי אני פה תמיד!!
התקף חרדה מגיע מלחץ אז זה מאוד אפשרי,
זה נורמאלי ואנושי לחלוטין לחוות התקף חרדה רוב האנשים חווים אחד כזה :)
בטח ובטח במצבים כאלו שמאוד מערערים אותנו ולא פשוטים לנו.
אין בזה דבר רע או שגוי לא יקרה לך כלום בעקבות זה, פשוט השתדלתי לנשום מהאף ולהוציא מהפה כמה פעמים שאת צריכה או אפילו לשמוע מוזיקה שאת אוהבת על ווליום נעים :)