5 תשובות
תתחילי לענות להם כי אם את פאקינג בריאה לא עניין של אף אחד שלא ידחפו את האף , אנשים חושבים שאת את רזה אז מותר להעיר וזה ממש לא נכון , זה בדיוק כמו להעיר לשמנה. תגידי להם זה לא עניינכם אתם לא הדיאטנית שלי לא המאמן כושר שלי לא התזונאי שלי ובעיקר לא ביקשתי את הדעה שלכם
כולם קנאים
אם את מרגישה בסדר עם עצמך תשארי כמן שאת!
ותשני את עצמך רק עם את מרגישה שבא לך ורק מתוכך ולא בגלל אנשים אחרים
שימותו הקנאיפ
אם את מרגישה בסדר עם עצמך תשארי כמן שאת!
ותשני את עצמך רק עם את מרגישה שבא לך ורק מתוכך ולא בגלל אנשים אחרים
שימותו הקנאיפ
תעשי בסופו של דבר מה שבריא לך.
אם את במקום טוב מבחינת האכילה תנסי להתעלם מהם כי שינוי שוב בהרגלים בלי ליווי מותאם יכול לעשות בעיות.
הם לא באמת מבינים משהו
אם את במקום טוב מבחינת האכילה תנסי להתעלם מהם כי שינוי שוב בהרגלים בלי ליווי מותאם יכול לעשות בעיות.
הם לא באמת מבינים משהו
תתעלמי
כל עוד את מרגישה שאת בריאה ואת אוהבת את עצמך זה מדהים
אל תהרסי את זה בגלל דברים שאנשים אומרים 3>
כל עוד את מרגישה שאת בריאה ואת אוהבת את עצמך זה מדהים
אל תהרסי את זה בגלל דברים שאנשים אומרים 3>
תתעלמי, סתם קנאים
באותו הנושא: