4 תשובות
להתעלם ולטפל בעצמך. זה שווה את זה אני מבטיחה לך
תגידי לה שזה היה לא מכבד מה שהיא אמרה
קורה לי הרבה רק עם הפנים שלי.. פשוט תתעלמי
זה לא בריא להיות בתת משקל