22 תשובות
אני ממש מזדהה. רק תזכרי שאת מדהימה כמו שאת. אם את מרגישה רע אולי פשוט תקבעי לעצמך פעם פעם ביום או יומיים משהו מתוק.
ככה תחקחי את זה בחשבון ועדיין תהני מזה.
ככה תחקחי את זה בחשבון ועדיין תהני מזה.
אנונימית
מה זה מתוק אצלך? מעדן או שוקולד? כאילו אני שואלת בכוונה כדי לדעת מה לענות לך
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו אכלתי היום מעדן חלבון וכעסתי על עצמי כי זה עם סוכר
ואפילו תפוח
אני לא יודעת מה לאכול כבר...
אפילו אכלתי היום מעדן חלבון וכעסתי על עצמי כי זה עם סוכר
ואפילו תפוח
אני לא יודעת מה לאכול כבר...
אנונימית
הי, אכן, זה על סף הפרעת אכילה, הייתי ממליצה לך להתייעץ עם מישהו מוסמך ולסירוגין להעלות את הביטחון העצמי שלך ואת האהבה העצמית שלך, יכולה להגיד לך שכשניסיתי להעלות את הביטחון העצמי שלי ניסיתי להיות כמה שיותר ידידותית ופתוחה וכריזמתית ולהחמיא המון לאנשים ונכון שזה נשמע כאילו זה לא קשור לגוף שלך אבל איכשהו זה עזר לי מאוד מאוד, לי הייתה בעיה שאני כבר רזה אבל לא הייתי אוכלת לגמרי בריא והבטן שלי לא הייתה מחוטבת ודווקא כשהתחלתי להתאמן ולשנות את התזונה שלי האמנתי (ועדיין מאמינה) שכל "חטא" שאני מכניסה לפה שלי מגיע לי ב100% , בין אם זה המבורגר או פסטה או קינוח
אל פאקינג תגיעי להפרעות אכילה. זה ידפוק לך תחיים תרימי תעצמך בידיים ותתחילי לאכול נורמלי
שואל השאלה:
אין לי הפרעות אכילה אני לא מתכוונת להקיא אני פשוט לא רוצה לאכול אוכל שאחכ יגרום לי להרגיש חרטה
אין לי הפרעות אכילה אני לא מתכוונת להקיא אני פשוט לא רוצה לאכול אוכל שאחכ יגרום לי להרגיש חרטה
אנונימית
הפרעות אכילה זה לא רק להקיא וזה מתחיל ממש מאיפה שאת עכשיו , תהיי זהירה זה לא צחוק
שואל השאלה:
אני פשוט לא שלמה. אני יורדת במשקל ועדיין לא מרוצה אני לא יודעת למה אני פשוט לא מצליחה להשלים עם עצמי ועם המבנה גוף שלי ואני ממש רזה אני פשוט תמיד רוצה עוד
אני פשוט לא שלמה. אני יורדת במשקל ועדיין לא מרוצה אני לא יודעת למה אני פשוט לא מצליחה להשלים עם עצמי ועם המבנה גוף שלי ואני ממש רזה אני פשוט תמיד רוצה עוד
אנונימית
מניסיון את צריכה לטפח תביטחון העצמי שלך , תנסי דיאטנית שתסדר לך את הארוחות בצורה שמתאימה לגוף שלך
השאיפה לשלמות אף פעם לא תיגמר וככל שתרדי יותר ויותר במשקל את תגיעי לכזה מצב שתצטערי שלא עצרת בזמן ..
השאיפה לשלמות אף פעם לא תיגמר וככל שתרדי יותר ויותר במשקל את תגיעי לכזה מצב שתצטערי שלא עצרת בזמן ..
שואל השאלה:
אבל עכשיו אני תקועה בבית וכל הזמן חושבת על אוכל כי זה ממש נוח להושיט יד למקרר ואני רעבה כל הזמןן כאילו אני אוכלת המון לדעתי ולא מצליחה להיות שבעה
אבל עכשיו אני תקועה בבית וכל הזמן חושבת על אוכל כי זה ממש נוח להושיט יד למקרר ואני רעבה כל הזמןן כאילו אני אוכלת המון לדעתי ולא מצליחה להיות שבעה
אנונימית
שואל השאלה:
1.67 שוקלת 55
1.67 שוקלת 55
אנונימית
שואל השאלה:
18
18
אנונימית
הפרעות אכילה הן מעבר ולא רק להקיא, הן דומות מאוד למה שאת מתארת, חשיבת קונסטנטלית על מה את הולכת לאכול או לא לאכול, חרטה על דברים פשוטים שהכנסת לפה אפילו אם הם נחשבים בריאים כמו תפוח או יוגורט עם טיפת סוכר כמו שתיארת, אובססיה כלפי הגוף שלך, מניעת אוכל, זו התחלה של הפרעת אכילה...
שואל השאלה:
מה אני אעשה..
מה אני אעשה..
אנונימית
אם את כל הזמן מתעסקת באוכל זה מגרד את ההפרעת אכילה, הפרעות אכילה לא חייבות להיות רק בולמיה או אנורקסיה, יש עוד תתי קטגוריות כמו מה שתיארת
מה שכתבתי מקודם והייתי ממליצה לך להעזר בזה: הי, אכן, זה על סף הפרעת אכילה, הייתי ממליצה לך להתייעץ עם מישהו מוסמך ולסירוגין להעלות את הביטחון העצמי שלך ואת האהבה העצמית שלך, יכולה להגיד לך שכשניסיתי להעלות את הביטחון העצמי שלי ניסיתי להיות כמה שיותר ידידותית ופתוחה וכריזמתית ולהחמיא המון לאנשים ונכון שזה נשמע כאילו זה לא קשור לגוף שלך אבל איכשהו זה עזר לי מאוד מאוד, לי הייתה בעיה שאני כבר רזה אבל לא הייתי אוכלת לגמרי בריא והבטן שלי לא הייתה מחוטבת ודווקא כשהתחלתי להתאמן ולשנות את התזונה שלי האמנתי (ועדיין מאמינה) שכל "חטא" שאני מכניסה לפה שלי מגיע לי ב100% , בין אם זה המבורגר או פסטה או קינוח
שואל השאלה:
אבל אני ממש הייתי ככה בגלל התקופה אני כל היום בבית וזה ממש משפיע על החשיבה שלי ואני בעקרון לפני הייתי מתאמנת במכון ועכשיו אין מוטיבציה ואין לי מושג איבדתי את זה לגמרי אני בחיים לא הייתי ככה עם אוכל ואני ממש רוצה למחוק את המחשבות האלה אבל שום דבר לא עוזר.
אבל אני ממש הייתי ככה בגלל התקופה אני כל היום בבית וזה ממש משפיע על החשיבה שלי ואני בעקרון לפני הייתי מתאמנת במכון ועכשיו אין מוטיבציה ואין לי מושג איבדתי את זה לגמרי אני בחיים לא הייתי ככה עם אוכל ואני ממש רוצה למחוק את המחשבות האלה אבל שום דבר לא עוזר.
אנונימית
תנסי לשחרר, את מתעסקת ברצון למחוק את המחשבות האלה יותר מידי, זו רק תקופה וכולהו מקווים שהיא תסתיים כמה שיותר מהר, גם לי לפעמים אין מוטיבציה להרים את עצמי מהספה ולעשות ספורט אבל רק ככה אני מצליחה לשמור על סוג של שגרה ורעננות בעוצר הזה, תנסי להכריח את עצמך פעם אחת זה יכול לגרום לך להרגיש טוב, ואם את ממשיכה להתעסק באוכל לפחות תנסי לבשל בעצמך דברים בריאים ומשביעים יש המון מתכונים ממש טובים
שואל השאלה:
תודה רבה... את מקסימה
תודה רבה... את מקסימה
אנונימית
בכיף אם תצטרכי עזרה בעוד משהו את יכולה לפנות אליי 3>
שואל השאלה:
אני אוכלת ממש בריא ואני ממש חטובה ומדי כמה זמן אני אוכלת משהו מתוק ואז מרגישה שהרסתי הכל ואני לא יודעת מה לעשות ...
אני אוכלת ממש בריא ואני ממש חטובה ומדי כמה זמן אני אוכלת משהו מתוק ואז מרגישה שהרסתי הכל ואני לא יודעת מה לעשות ...
אנונימית
אני לגמרי יכולה להבין אותך וואי
לשאלה, אני פשוט עם הזמן התחלתי לאכול יותר בריא באופן כללי ומשהו אחד לא בריא פעם ב ככה שהרגשות אשם יורדים. אבל אל תדאגי, עם הזמן זה יעבור. פשוט ממש ממליצה לך לא להיות ככ קשה עם עצמך. זה בדיוק מה שאני עושה וזה חרא תכונה כי את מאשימה את עצמך על דברים שהם לגמרי בסדר :/
לשאלה, אני פשוט עם הזמן התחלתי לאכול יותר בריא באופן כללי ומשהו אחד לא בריא פעם ב ככה שהרגשות אשם יורדים. אבל אל תדאגי, עם הזמן זה יעבור. פשוט ממש ממליצה לך לא להיות ככ קשה עם עצמך. זה בדיוק מה שאני עושה וזה חרא תכונה כי את מאשימה את עצמך על דברים שהם לגמרי בסדר :/
באותו הנושא: