11 תשובות
לא
כן, משקל הוא לא קריטריון אמיתי בגלל נוזלים
לא
שואל השאלה:
כי אכלתי אתמול מלא ומה שמוזר זה שירדתי במשקל ואני לא מבינה איך זה הגיוני כי דווקא כשאני אוכלת מעט אני יורדת לאט וטיפה, ואתמול כשאכלתי מלא ירדתי יותר..
כי אכלתי אתמול מלא ומה שמוזר זה שירדתי במשקל ואני לא מבינה איך זה הגיוני כי דווקא כשאני אוכלת מעט אני יורדת לאט וטיפה, ואתמול כשאכלתי מלא ירדתי יותר..
אנונימית
לא
אנונימית
וזה כי לא נשקלים כל יום
אנונימית
גם יכול להיות שמה שנראה לך מלא לא באמת יותר מידי
אנונימית
זה קרה לי ההפך.
מעניין מאוד.
מעניין מאוד.
כן זה הגיוני, את יכולה לרדת במסת שריר ולעלות במסת שומן או דברים כאלו.
במשקל שלך לא מהווה מדד אמין לרמת הושמו בגוף שלך. משקל הוא דבר שמשתנה ממלא דברים. משקל משתנה מנוזלים, סיפוח נוזלים ועוד הרבה תהליכים מתרחשים לך בגוף. ויכול להיות שירדת במשקל נניח קילו 2 בגלל סיפוח נוזלים, ואז אכלת מלא וראית שירדת אבל בפועל זה נוזלים. (אם זה סיפוח נוזלים אולי למחרת את תעלי בחזרה). בכל מקרה לא מומלץ להישקל כל יום דווקא בגלל זה
במשקל שלך לא מהווה מדד אמין לרמת הושמו בגוף שלך. משקל הוא דבר שמשתנה ממלא דברים. משקל משתנה מנוזלים, סיפוח נוזלים ועוד הרבה תהליכים מתרחשים לך בגוף. ויכול להיות שירדת במשקל נניח קילו 2 בגלל סיפוח נוזלים, ואז אכלת מלא וראית שירדת אבל בפועל זה נוזלים. (אם זה סיפוח נוזלים אולי למחרת את תעלי בחזרה). בכל מקרה לא מומלץ להישקל כל יום דווקא בגלל זה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה על התשובה המפורטת!!
אוקיי תודה רבה על התשובה המפורטת!!
אנונימית
באותו הנושא: