3 תשובות
פשוט תאכלי קצת קצת ותהני מזה
ואז תגדילי כמיות של אוכל בלי להקיא
ואז תגדילי כמיות של אוכל בלי להקיא
שהייתי מאושפזת היינו עוסקים באומנות
אימצתי את החרוזים והצמידים נורא עוזר לי לא לחשוב כל היום על אוכל
ועוד משהו הקאצי רק חצי שנה והגוף שלי ככ נדפק מזה הוא נכנס למצב סטטי שהוא לא מצליח לרדת במשקל זה נורא מבאס אותי ובמחשבה שניב לא רזיתי מההקאות רק השמנתי ונראלי שאת רוצה לרדת במשקל לא לעלות אז את עושה ההפך
אימצתי את החרוזים והצמידים נורא עוזר לי לא לחשוב כל היום על אוכל
ועוד משהו הקאצי רק חצי שנה והגוף שלי ככ נדפק מזה הוא נכנס למצב סטטי שהוא לא מצליח לרדת במשקל זה נורא מבאס אותי ובמחשבה שניב לא רזיתי מההקאות רק השמנתי ונראלי שאת רוצה לרדת במשקל לא לעלות אז את עושה ההפך
אנונימית יקרה,
את מתארת מצב שבו האוכל כנראה משמש סוג של מקור לנחמה, ואולי ממלא איזה ריק פנימי גדול שנפער בתוכך ויוצר, מה שאת כותבת, הפרעת אכילה. נדמה שהאוכל והעיסוק בו ממלא תפקיד כרגע בחייך ואולי מרמז לקשיים נפשיים שאת עוברת ואולי גם מתמודדת איתם. אמנם לא פירטת את מקור הקושי ותיארת רק את הביטוי שלו בהתקפי אכילה, אבל אני יכולה לתאר לעצמי באיזו מצוקה את נמצאת וכמה סבל זה יכול לגרום.
יקרה, אל תישארי לבד עם מה שעובר עליך. רוצה להמליץ לך על עמותת נופית שמתמחה בהפרעות אכילה והיא גם בית שיקומי ומרפאה. היכנסי לאתר שלהם www.nofit.org ותוכלי ליצור איתם קשר. יש להם אנשי מקצוע וכלים שיוכלו לעזור לך.
אני רוצה גם להזמין אותך לצ'ט באתר של עמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. תוכלי לשוחח בצ'אט אנונימי לחלוטין ואישי עם אחד המתנדבים שלנו, לשתף במה שעובר עליך, לפרט יותר כדי שנוכל להבין אותך לעומק. אנחנו כאן כדי להקשיב לך באמפתיה, ללא שיפוט, לתת מקום לכאב, לתת כתף וירטואלית ואולי נחשוב יחד על עוד דרכים להקל עליך.
כניסה דרך הלינק המצורף למטה.
את לא לבד....אנחנו כאן בשבילך
שלך,
מתנדבת סה"ר
את מתארת מצב שבו האוכל כנראה משמש סוג של מקור לנחמה, ואולי ממלא איזה ריק פנימי גדול שנפער בתוכך ויוצר, מה שאת כותבת, הפרעת אכילה. נדמה שהאוכל והעיסוק בו ממלא תפקיד כרגע בחייך ואולי מרמז לקשיים נפשיים שאת עוברת ואולי גם מתמודדת איתם. אמנם לא פירטת את מקור הקושי ותיארת רק את הביטוי שלו בהתקפי אכילה, אבל אני יכולה לתאר לעצמי באיזו מצוקה את נמצאת וכמה סבל זה יכול לגרום.
יקרה, אל תישארי לבד עם מה שעובר עליך. רוצה להמליץ לך על עמותת נופית שמתמחה בהפרעות אכילה והיא גם בית שיקומי ומרפאה. היכנסי לאתר שלהם www.nofit.org ותוכלי ליצור איתם קשר. יש להם אנשי מקצוע וכלים שיוכלו לעזור לך.
אני רוצה גם להזמין אותך לצ'ט באתר של עמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. תוכלי לשוחח בצ'אט אנונימי לחלוטין ואישי עם אחד המתנדבים שלנו, לשתף במה שעובר עליך, לפרט יותר כדי שנוכל להבין אותך לעומק. אנחנו כאן כדי להקשיב לך באמפתיה, ללא שיפוט, לתת מקום לכאב, לתת כתף וירטואלית ואולי נחשוב יחד על עוד דרכים להקל עליך.
כניסה דרך הלינק המצורף למטה.
את לא לבד....אנחנו כאן בשבילך
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: