25 תשובות
משוגעים
מטומטם לחלוטין
אני מסכים איתך
אידיוטי.
לדעתי זה קצת טיפשי לקרוא לבן אדם ברבים
יש זכר
יש נקבה
אני לא מבינה למה להמציא רבים וכל זה מיותר לדעתי
יש זכר
יש נקבה
אני לא מבינה למה להמציא רבים וכל זה מיותר לדעתי
מפגר
לא מאמין בזה
יש אנשים שסובלים מפיצול אישיות אבל אם זה לא זה אז סתם חרטא
יש אנשים שסובלים מפיצול אישיות אבל אם זה לא זה אז סתם חרטא
שזה לא עובד בעברית
די מפגר
די אני לא יכולה זה מרגיש לי ממש מוזר שאנשים מנרמלים את זה (את הטרנד).
יש אנשים שקשה להם להזדהות כבן או בת ואני מכבדת, אבל איך קרה מצב שחצי מהאוכלוסיה הם they/them?
כשהייתי קטנה הייתי רואה סרטון של מישהי, והיא סיפרה שהיא they/her/him
לא באמת הבנתי מה זה
אבל קיבלתי אותה (גם כילדה קטנטונת) כי רואים שזה מפריע לה.
מה שמעצבן אותי, זה שהיום הרבה אנשים הם they/them סתם ככה, ולא בגלל שהם באמת מרגישים שזה מפריע להם שיש להם מגדר.
יש אנשים שקשה להם להזדהות כבן או בת ואני מכבדת, אבל איך קרה מצב שחצי מהאוכלוסיה הם they/them?
כשהייתי קטנה הייתי רואה סרטון של מישהי, והיא סיפרה שהיא they/her/him
לא באמת הבנתי מה זה
אבל קיבלתי אותה (גם כילדה קטנטונת) כי רואים שזה מפריע לה.
מה שמעצבן אותי, זה שהיום הרבה אנשים הם they/them סתם ככה, ולא בגלל שהם באמת מרגישים שזה מפריע להם שיש להם מגדר.
זה לא להיות כמה אנשים פשוט באנגלית לפנות אל מישהו ב they/them זה gender neutral
אלה אנשים שלא מזדהים לא בתור בן ולא בתור בת
רק באנגלית זה עובד יותר טוב והגיוני יותר
באנגלית בכללי אין הרבה מילים עם שימוש של לשון זכר/נקבה כמו בעברית
אלה אנשים שלא מזדהים לא בתור בן ולא בתור בת
רק באנגלית זה עובד יותר טוב והגיוני יותר
באנגלית בכללי אין הרבה מילים עם שימוש של לשון זכר/נקבה כמו בעברית
כןן ^ ^זה כזה
אתם יכולים לזוז בבקשה? ברו-
אתם יכולים לזוז בבקשה? ברו-
קודם כל, כולכם כנראה לא טרחתם לבדוק לפני שאתם מדברים.
לא משתמשים בthey בשביל העובדה שזה רבים, אלא בגלל העובדה שזה חסר מגדר. יש אנשים שמרגישים שהחלוקה המגדרית של גבר ואישה לא עובדת עבורם והם צריכים לסבול בכל יום בחיים שלהם מזלזול והטרדות מצד אנשים כמו הרבה מהעונים פה. אתה לא חייבים להבין, אבל אתם צריכים לכבד כי אין לכם מושג כמה קשה זה להרגיש לא שייך בצורה ככ קיצונית.
לא משתמשים בthey בשביל העובדה שזה רבים, אלא בגלל העובדה שזה חסר מגדר. יש אנשים שמרגישים שהחלוקה המגדרית של גבר ואישה לא עובדת עבורם והם צריכים לסבול בכל יום בחיים שלהם מזלזול והטרדות מצד אנשים כמו הרבה מהעונים פה. אתה לא חייבים להבין, אבל אתם צריכים לכבד כי אין לכם מושג כמה קשה זה להרגיש לא שייך בצורה ככ קיצונית.
אבל זה לא עניין של לכבד, זה עניין של להיות נורמאלים, לקרוא למישהו הם?
לאן הדרדרנו
לאן הדרדרנו
לא אכפת לי אם זה שיגעון, המצאה, או לא נכון בעברית. באמת לא אכפת לי.
אם יש סיכוי שזה יעשה טוב לאדם שמולי, אני אשתדל לפנות כמו שביקשו ממני.
וזה לא כמה אנשים. זה עדיין אחד. אבל מכיוון שזה הדבר הכי קרוב ללשון פנייה ניטרלית, משתמשים בזה אנשים שלא מזדהים כבן או כבת.
אם יש סיכוי שזה יעשה טוב לאדם שמולי, אני אשתדל לפנות כמו שביקשו ממני.
וזה לא כמה אנשים. זה עדיין אחד. אבל מכיוון שזה הדבר הכי קרוב ללשון פנייה ניטרלית, משתמשים בזה אנשים שלא מזדהים כבן או כבת.
לא יודעת לא אכפת לי כלכך העיקר שלא יעצבנו אותי
הלשון פנייה they/them תקין באנגלית
בעברית זה לא כל כך כי זה ליטרלי רבים
משתמשים ב"הם" באנגלית גם שלא יודעים אם מדברים אל בן או בת או שעומדים לפגוש מישהו בפעם הראשונה אס לא יודעים מה המגדר/לשון פנייה
בעברית כל דבר מקשר ללשון של נקבה לזכר
כאילו למה צריך לפנות אל פאקינג זכוכית בתור נקבה ? למה לפנות אל שולחן בזכר?
באנגלית כמעט ואין לשונות פנייה בזכר או נקבה
מה לעשות שעברית זאת שפה מטומטמת
בעברית זה לא כל כך כי זה ליטרלי רבים
משתמשים ב"הם" באנגלית גם שלא יודעים אם מדברים אל בן או בת או שעומדים לפגוש מישהו בפעם הראשונה אס לא יודעים מה המגדר/לשון פנייה
בעברית כל דבר מקשר ללשון של נקבה לזכר
כאילו למה צריך לפנות אל פאקינג זכוכית בתור נקבה ? למה לפנות אל שולחן בזכר?
באנגלית כמעט ואין לשונות פנייה בזכר או נקבה
מה לעשות שעברית זאת שפה מטומטמת
אנונימי
אנשים מוזרים ומושפעים!
כנראה עכשיו אני אקבל מלא מינוסים אבל לא אכפת לי.
אני לא הייתי רוצה שיפנו אליי בלשון רבים.
לשון רבים מהמקום שאני הגעתי אליו זה לשום פנייה מכבדת, לדוגמא להורים..
כנראה עכשיו אני אקבל מלא מינוסים אבל לא אכפת לי.
אני לא הייתי רוצה שיפנו אליי בלשון רבים.
לשון רבים מהמקום שאני הגעתי אליו זה לשום פנייה מכבדת, לדוגמא להורים..
אנונימית
לא לא, העברית לא שפה מטומטמת, אתם שחושבים שמישהו שנולד זכר ובא לו לקרוא לעצמו נקבה או שהוא מחליף לפי מצב רוח מגדר או אתם, זה מטומטם^
הבן אדם עם דיסםוריה מגדרית...
לא כאילו הבן אדם "בוחר" או מתחשק לו
וכל אחד מה שבאלו איך שייפנו אליו
לא כאילו הבן אדם "בוחר" או מתחשק לו
וכל אחד מה שבאלו איך שייפנו אליו
אנונימי
לא ענייני, שיעשו מה שבא להם ויחליטו כרצונם
שזה בסדר גמור כל אחד ומה שנוח לו
הן לא סובלות מהטרדות בגלל שהן they. הן סובלות מהטרדות בעיקר כי הן בנות. לטעון שהן לא בנות, לא ישפר את מצבן.
ולטעון שגברים הם נשים - יגרום לנשים לחיות בגיהנום ולנסות להתאבד בלי סוף, כי זה מוחק אותן גם במקומות שאמורים להיות שלהן בלבד.
ולטעון שגברים הם נשים - יגרום לנשים לחיות בגיהנום ולנסות להתאבד בלי סוף, כי זה מוחק אותן גם במקומות שאמורים להיות שלהן בלבד.
עודד, בעברית יש גם דברים רעים מאוד, אבל בגדול את צודק.
אני בסדר עם זה ומכבדת
באותו הנושא: