9 תשובות
אנשים שלא מתחברים למגדר אחד
הם פשוט בוחרים את הלשון פנייה שהם מרגישים איתה הכי בנוח
הם פשוט בוחרים את הלשון פנייה שהם מרגישים איתה הכי בנוח
אנשים שנוח להם כשפונים אליהם בנקבה *או* ברבים ואנשים שנוח להם כשפונים אליהם בזכר *או* רבים
שואל השאלה:
אז לקרוא לה/ם היא או הם?
אז לקרוא לה/ם היא או הם?
אנונימית
כן^
כן:)
הוא/הם
היא/הם
היא/הם
נקבה ורבים או זכר ורבים
נקבה או זכר רבים
זה כמו היא/אתם או הוא/אתם זה פשוט לפנות לבן אדם או כאתם או כאת ואו אתם ואו כאתה ויכול להיות שאותו בן אדם יהיה העדפה בלשון פנייה למשל שיעדיף שיקראו לו באצה או בהיא או בהם(:
באותו הנושא: