9 תשובות
אמורה להיות לנו דעה בנושא כאילו?
שיהיו ויעשו מה שבא להם..
מעצבנים אהל אין מה לעשות ככה חינכו אותם הבעיה זה אצל ההורים הילדים לא אשמעם
שזה עצוב
זה סבבה לפנק ילד, אבל כשהוא גדל בתור אדם אנוכי או אחד כזה שמצפה לקבל כל מה שהוא רוצה ולא יודע להעריך דברים בסיסיים זה כבר עצוב
הם לא אשמים בזה שהם מפונקים חינכו אותם להיות ככה אני אישית שאנת ילדים מפונקים ואני מכירה מספיק כאלה
וואלק אל תרדו עליי,
בדיוק אתמול הצלחתי להכין לי טוסט לבד
רגע מה ילדי שמנת זה ילדים מפונקים תמיד חשבים שזה ילדים אשכנזיים כאילו עשירים שיש להם הכל(זה מה שאמרו לי)
אנונימית
מינסוטה כל הכבוד אני לא יודעת להכין נקניקיות;)
לדעתי הם התרגלו לזה וזה ממש פוגע להם בחינוך ובעתיד כי יש כאלה שמתנהגים מגעיל וחושבים שהכל מגיע להם, וגם כאלה שבסדר, בעתיד הם פשוט לא יצליחו להסתדר, יהיה להם קשה מדי כי הם התרגלו כל החיים שלהם להתפנק ושעושים בשבילם הרבה דברים וזה כבר לא יקרה הם יצטרכו לעבוד ולעשות דברים.
^^זה לא בהכרח ילדים אשכנזים, זה ילדים פשוט שהם ממש מפונקים וכל דבר עושים להם