11 תשובות
בטח, על אריק איינשטיין
כן, בכיתי היום ואתמול.
לא
אנונימית
כן.
כן.
כן כן שמעי זה עצוב כל המועדון 27 הזה
מאז שהכרתי את קורט זה עצוב אבל לומדים עם הזמן שהוא מת וזהו אבל הוא השאיר כל כך הרבה דברים ליפני שהוא מת עם תקשיבי לשירים את תביני כמה משמעות יש שם
כןן
באותו הנושא: