11 תשובות
שואל השאלה:
אז אני היחידה שבכתה אופס
לא בכיתי אבל התבאסתי של החיים
לא בכיתי אין לי למה לבכות מה אכפת לי מהם, הם לא מבינים את המצב פה ורואים רק צד אחד אז הם בוחרים להאמין להם
לא בכיתי, אבל מבאס
לא בכיתי,
אבל מה שכן התאכזבתי מאוד
שואל השאלה:
אם גיליתם יותר נכון
לא אני לא אוהב אף אחד
לא בכיתי אבל מנסה לזכור את הדברים הטובים ולחשוב על מי שכן אוהב את ישראל וזה מנחם
אני לא מעריצה אף אחד אז לא