9 תשובות
כן
גם על האקס מכאן
וגם לפני שבוע היה לי איזה משבר עם מישהו מכאן
הדבר האחרון שאני אבכה בגללו זה בגלל סטיפס-
לא, בסופו של דבר זה רק פורום באינטרנט, ואנשים מאחורי המקלדת, צריך לזכור את זה :)
אנונימית
לא קרה כאילו גם במציאות אני לא בוכה מאנשים בדרך כלל אני בוכה מתסכול עצמי שלי לאחר או שלי לעצמי
כאילו נגיד היה מבחן שלא הצלחתי בו כן אז כן קרה לי היה מבחן שבכיתי בו כי קיבלתי בו ציון ממש ממש גרוע
הזדהתי עם משהו שמישהי כתבה וזה עשה לי טריגר
אנונימית
אמג כןן כמה פעמים
הוא פשוט פגע בי קצת
לפני כמה חודשים
לא