14 תשובות
כן, הרבה
ברור מלא פעמים
יאפ המון
כמובן, יש מישהו שלא?
יותר מידי פעמים
אממ עדיין לא
(כשחבר נפטר כן, אבל לא בגלל שמישהו פגע בי או משהו)
כל בנאדם בוכה בגלל מישהו או משהו וכל בנאדם בוכה יותר מ1000 פעמים בחייו
ברור
כל כך הרבה פעמים
כן , למען האמת שכבר 5 ימים אני רק בוכה בגללו .
שואל השאלה:
וואו איזה באסה
כן לצערי לא פעם אחת
כן, הרבה פעמים
אנונימית