יש לי בעיה בבירכיים ואני לא יכולה יותר לרוץ, לעשות סקוואטים, לאנצ'ים ותרגילים שצריך להפעיל בהם משקל על הבירכיים.
הרופא אמר שזה יעבור עוד כמה שנים אבל הבעיה היא שאני הייתי רצה כל הזמן והייתי בכושר טוב ואני רוצה לחזור לזה אבל אני לא יכולה! הוא אמר שצריך לקנות משהו לבירכיים ואז אני אוכל להמשיך לעשות את כל הדברים האלה אבל אמא שלי לא חושבת שזה יעזור אז היא לא קונה לי (וזה גם ממש יקר). אתם מכירים תרגילים בסגנון הזה ששורפים הרבה קלוריות ומחזירים לכושר?