8 תשובות
תשטפי שימי יוד ותחבשי
שואל השאלה:
היוד והתחבושות בחדר של ההורים שלי והם ישנים. כנל לפלסטרים
אנונימית
תשטפי את זה קודם כל אחר כך תשימי פולידין או יוד ותחבשי את זה
איך זה קרה?
אנונימית
מקלחת
שימי סביור זה לא שורף
ואל תשימי שמיכה בלילה
היא עלולה להדבק לך לפצעים
והכי חשוב לאוורר
לא לחבוש או לסגור
תשטפי את זה ותנסי להיכנס לחדר של ההורים שלך בשקט ותיקחי תחבושת או פלסטר
תשטפי את הבירכיים ותתני להם אוויר ואל תשימי שום מכנס שנוגע בבירכיים כדי שלא יזדהם ועוד איזה עשר דקות שזה בלי כלום תשימי תחבושת ( תנסי בשקט בשביל לא להעיר את ההורים)
כן רצוי שלא תשימי תחבושת.. זה צריך אוויר מארק צודק^^