6 תשובות
לא הגזמת
ועדיף לא לחשב פשוט תביני מחר יום חדש ולא באמת משמינים מיום אחד
אנונימית
שואל השאלה:
כן הבעיה שבזמן האחרון אני כל יום ככה נתקפת באיזה התקף אכילה מטורף אני בולעת חצי מקרר ואני לא מצליחה לעצור את עצמי אני יכולה אפילו לבכות באמצע תוך כדי אבל לא מצליחה להפסיק עד שיש לי כבר בחילה
אנונימית
אני מבינה אותך
את מחלימה מאנורקסיה אולי?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
כנראה זה משעמום / לחץ / תסכול
תנסי למצוא לך יותר תעסוקה
את יכולה אפילו לעשות לך לוז למחר
אם את בבית ספר אז נגיד 8:00-14:00 בית ספר
15:00 בית שותה אוכלת
15:30 עושה ספורט אפילו אימון בבית כמו קלואי טינג
16:00 ומשהו מתקלחת
16:30 מציירת ואוכלת משהו קטן
תמלאי לך את הלוז ותנסי לסדר את הארוחו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה חיים 3>
אני לא בבית ספר אבל אני אנסה
אנונימית