6 תשובות
תאכלי בתיאבון!
הכל טוב אפשר לאכול פיצה, רק שימי לב שזה לא כל יום אלא נגיד פעם בשבוע ובשאר הימים את שומרת על הדיאטה
שואל השאלה:
לא אני לרוב הזמן מנסה לאכול בריא אבל אני כן אוכלת פה ושם איזה גאנק פוד אבל לא הרבה
לא אני לרוב הזמן מנסה לאכול בריא אבל אני כן אוכלת פה ושם איזה גאנק פוד אבל לא הרבה
לא, אם אתה חוזר לתכנית אימונים אז זה בסדר! לא יקרה כלום
את פאקינג בת 14 למה דברים כאלה אמורים להדאיג אותך
אנונימי
לא יהרוס שום דבר אפשר לאכול פשוט במידה
באותו הנושא: