25 תשובות
אמאלה בדיוק נפרדנו איזה תזמון
היא רצתה להשקיע יותר בלימודים
אנונימי
תשאלו אותו
מרחק
שיקרתי, זה היה כדי לא לאבד אותה, אבל היא גילתה על זה, (לא שקר פוגע זה היה פשוט שקר מטומטם כדי לגרום לה לאהוב אותי יותר ולא הבנתי שהיא אוהבת אותי יותר מדיי)
לא יכלתי לספק לה מספיק תשומת לב
הוא שיחק בי בלי בושה
כי הוא מסוג הגברים שצריך לתת להם איזה סטירה טובה כדי שידעו את מקומם
אנונימית
כי היא שיקרה ליבגדה בי אחר כך היא נפרדה ממני לא ידעתי שהיא עשתה את זה ואז והיא ספרה לי ואמרה שהיא החברה הכי טובה בשבילי(ידידה כיאלו) קיצר סתם בת זונה
שיקרה לי ושיחקה בי במשך חצי שנה וגרמה לי לחשוב שהיא בקטע של קשר,רגע אחד הייתה קרובה ואז מרוחקת,בקיצור מניפולציה רגשית טיפוסית
אמר שאני טובה מדי בשבילו ושהוא מרגיש כמו חבר חרא
בגד והתנהג מגעיל, היה גם אחד שהיה מזה נסיך וגנטלמן אבל הוא היה לפני צבא ועבד והפסיק להתיחס אלי
מרחק
עשה קטעים ממש לא נעימים בדייטים (הכריח את עצמו ללוות אותי, שמח שלא שילם ולא חסר)
וטוב שנפרדתי גם כי אחרי זה קרא לי סתם ככה שמנה ולא שזה פגע אבל לא אומרים דבר כזה משום מקופ
וטוב שנפרדתי גם כי אחרי זה קרא לי סתם ככה שמנה ולא שזה פגע אבל לא אומרים דבר כזה משום מקופ
אחרי שנתיים של זוגיות היא התאהבה במישהו אחר והלכה אליו..
זאת דרך הטבע
זאת דרך הטבע
לא הצלחנו לתחזק את הקשר מרחוק..
אנחנו ידידים טובים.
אנחנו ידידים טובים.
^^איזה באסה זה. טבע חרא
^^^ וללוות אותכם (בעיקר בלילה) זה לא סוג של מאסט?
^^^ וללוות אותכם (בעיקר בלילה) זה לא סוג של מאסט?
הראשונה בגדה בי.
האחרונה שהייתה התחילה להיות ממש אובססיבית וזה הגיע לרמה שאני יוצא עם חברים אני מקבל 20 שיחות או יותר.
לפני כול יציאה אני חוויתי חקירה.
היה בלתי נסבל, ומה שהכי כאב זה שאהבתי אותה יותר משאהבתי את עצמי אבל אי אפשר לחיות ככה..
האחרונה שהייתה התחילה להיות ממש אובססיבית וזה הגיע לרמה שאני יוצא עם חברים אני מקבל 20 שיחות או יותר.
לפני כול יציאה אני חוויתי חקירה.
היה בלתי נסבל, ומה שהכי כאב זה שאהבתי אותה יותר משאהבתי את עצמי אבל אי אפשר לחיות ככה..
ampiri ^
כן אבל הקטע הוא שהוא כל הדרך אמר שאמא שלו מכריחה אותו ללוות אותי כי היא אומרת שגבר צריך ללוות את הבת זוג שלו וכל פעם שאמרתי לו שהוא יכול ללכת הוא אמר לא אמא שלי מכריחה אותי אבל
כן אבל הקטע הוא שהוא כל הדרך אמר שאמא שלו מכריחה אותו ללוות אותי כי היא אומרת שגבר צריך ללוות את הבת זוג שלו וכל פעם שאמרתי לו שהוא יכול ללכת הוא אמר לא אמא שלי מכריחה אותי אבל
הראשון אני אפילו לא זוכרת.
הקשר שלנו היה ממש טוקסיק ומוזר, אבל אני לא זוכרת מה גרם לפרידה בסופו של דבר.
האחרון- כי הוא לא אהב אותי בעיקרון.
אבל תכלס זה הרבה מעבר לעובדה היבשה הזו.
אני אהבתי אותו מאוד.
לא היה לנו טוב ביחד, בעיקר לו לא היה טוב איתי.
ולי לא היה טוב כי לו לא היה טוב.
החודשיים שלושה הראשונים היו יותר בסדר (היינו ביחד חצי שנה) אבל אחר כך זה רק הלך והחמיר לאט לאט.
אין מה לעשות, יש דברים שבהתחלה הם פשוט מרגשים ואחר כך כשזה הופך להרגל ונהיה משעמם זה כבר פחות טוב. זאת לא באמת אהבה.
אני בן אדם שמאוד מסוגל להיות עם אותם אנשים כל הזמן, אבל רוב האנשים לא ככה. (למזלי מצאתי כאלה שכן, ושנשארים לצידי לא משנה כמה זמן עובר).
זהו, i guess, זאת פשוט לא הייתה אהבה אמיתית, לפחות לא מהצד שלו, ולא היה דבר שיכולתי לעשות לגבי זה. אי אפשר להכריח אף אחד לרצות או לאהוב אותנו.
וזה בסדר, כי יש ויהיו עוד אחרים שכן.
הקשר שלנו היה ממש טוקסיק ומוזר, אבל אני לא זוכרת מה גרם לפרידה בסופו של דבר.
האחרון- כי הוא לא אהב אותי בעיקרון.
אבל תכלס זה הרבה מעבר לעובדה היבשה הזו.
אני אהבתי אותו מאוד.
לא היה לנו טוב ביחד, בעיקר לו לא היה טוב איתי.
ולי לא היה טוב כי לו לא היה טוב.
החודשיים שלושה הראשונים היו יותר בסדר (היינו ביחד חצי שנה) אבל אחר כך זה רק הלך והחמיר לאט לאט.
אין מה לעשות, יש דברים שבהתחלה הם פשוט מרגשים ואחר כך כשזה הופך להרגל ונהיה משעמם זה כבר פחות טוב. זאת לא באמת אהבה.
אני בן אדם שמאוד מסוגל להיות עם אותם אנשים כל הזמן, אבל רוב האנשים לא ככה. (למזלי מצאתי כאלה שכן, ושנשארים לצידי לא משנה כמה זמן עובר).
זהו, i guess, זאת פשוט לא הייתה אהבה אמיתית, לפחות לא מהצד שלו, ולא היה דבר שיכולתי לעשות לגבי זה. אי אפשר להכריח אף אחד לרצות או לאהוב אותנו.
וזה בסדר, כי יש ויהיו עוד אחרים שכן.
הוא אנס אותי ושיקר על זה והאמנתי לו עד שנזכרתי בהכל
אנונימית
chloe אה אז טעות שלו שהןא אמר לך שאצא שלו בעצם אמרה לו לעשות את זה אבל בשביל זה וויתרת עליו?
^ לא רק זה מן הסלם
משחקי אגו ופגיעה
שואל השאלה:
אייש איזה אפס
אייש איזה אפס
באותו הנושא: