התחברות הרשמה

למי שיש פה בן או בת זוג

הייתם בוגדים בהם בשביל שמאז, שום חרק או עכביש או משהו כזה לא יטריד אתכם בחיים?
3 ביולי 2020, 16:09
התאהבותזוגותאהבהחרקיםעכביש    
6 תשובות
כן
אנונימי
לא
A
Anyonebutme
ממש ממש לא
פ
פאסולקה
לעולם לא.
R
Red Desert
לא
אנונימי
מה , ממש לא .
X
XOXO. Blair Waldorf
באותו הנושא:
למי שיש בן או בת זוג, גם לכם יש את החשק לאכול אותם?
בנות/ בנים יש לכם פה בני זוג/בנות זוג?
יש לכם בן זוג או בת זוג מפה שהכרתם פה ?
יש לכם בן/בת זוג?או שכולם פה רווקים:)
לכל מי שיש בן או בת זוג שיספר בבקשה מאיפה הכירו
אתם קולטים שאשכרה לכל מי שיש בן או בת זוג זה רק למטרה אחת: התרבות?
למי שיש בן/בת זוג או היה, אתם מדברים/ הייתם מדברים יותר בשיחת טלפון או בהודעות?
למי יותר קשה למצוא בן/בת זוג- בת מכוערת או בן מכוער?
למי יותר קשה למצוא בן/בת זוג- בנים נמוכים או בנות גבוהות?
למי יש פה בת/בן זוג?(:
למי שיש לו פה חברה או שיש לה חבר, איך נהייתם זוג?