13 תשובות
אין לי אם היה זה היה מעליב רצח, אבל עבר חודש אז היא בטח שכחה מזה
כן
שואל השאלה:
חח לא רוצה יותר מייד ללחוץ היא לא שכחה והזכרתי כמה פעמים כבר כמה אפשר להזכיר היא כח המן אמרה שתשמע ולא שמעה
חח לא רוצה יותר מייד ללחוץ היא לא שכחה והזכרתי כמה פעמים כבר כמה אפשר להזכיר היא כח המן אמרה שתשמע ולא שמעה
אנונימי
תקדיש לה את זה
קישורים מצורפים:
תשמע את האמת נשמע שזה לא חשוב לה כמו שזה חשוב לך ואם זה ממש חשוב לך תשאל אותה מה הקטע, זה מה שאני הייתי עושה
הייתי נעלבת מאוד
כן ברור
כן אבל בטוח יש סיבה..
שואל השאלה:
כן זה מבאס שהיא ככה מזלזלת
כן זה מבאס שהיא ככה מזלזלת
אנונימי
כן
תגיד לה מה אתה מרגיש
תבהיר לה שזה פוגע בך
תבהיר לה שזה פוגע בך
שואל השאלה:
אמרתי כבר ולא שמעה עדיין
אמרתי כבר ולא שמעה עדיין
אנונימי
טיפה
באותו הנושא: