31 תשובות
האמא והאחיות חיבקו אותי, האבא לחץ לי את היד.
הן פשוט התחילו לדבר איתי, ישבנו לארוחת ערב קלילה כזאת (הן עוד בישלו אז עזרתי להן) והשיחה זרמה ולא הייתה קשורה לקשר שלי איתו
שואל השאלה:
תודה רבה❤
האמת שזה היה פשוט
באנו ומההתחלה הכרנו כזה שלום שלום ואז שהז הפך ליותר אז זה היה כזה משפחה שלי
הייתי ישנה אצלם אוכלת אצלכם וכאלה
אני לחצתי יד והצגתי את עצמי לאבא שלו, אמא שלו פשוט חיבקה אותי ישר, ולאחים (יש לו אחים קטנים ממש) נתתי כיף
זה היה קצת מביך אבל במפגש הראשון לא צריך לדבר יותר מדי, תיצמד/י לבן/בת הזוג שלך ושהי/וא יובילו את השיחה
^^
נכון אבל לא נכון
גם את/ה צריך/ה לדבר להציג את עצמך וכאלה לא להיות תלוי באחרים כי כנראה בהמשך הם היו יותר קרובים אליך אז אין לך ממה להתבייש
ככה אני חושבת
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!❤
פגשתי אותם שלשום פעם ראשונה
הלכתי לישון אצלו כדי לא להיות לבד בבית וזה היה מאוד מוזר אבל אבא שלו לא ממש רצה לדבר איתי אז היה בסדר

עם האקס שלי אבל היתה מערכת יחסים נפלאה עם אמא שלו והיא היתה כמו חברה טובה בשבילי פשוט לוקח זמן להכיר אל תיהי מודאגת
שואל השאלה:
תודה רבה❤
מי למה מחקת לי ירד לי האמינותת
לי יש בן זוג כן .
אנונימי
וואו כל פעם שפגשתי הורים של בן זוג זה הייה כל כך מביך...
לרוב אני פשוט אומרת היי ועם הזמן לאט לאט החרדה החברתית קצת נרגעת סביבם ומתחילים טיפה יותר לדבר ובסופו של דבר זה נהייה לא כזה נורא.
אני חושבת שבמובן הזה לבני נוער קל יותר- כולם עדיין גרים עם ההורים וכנראה כבר מכירים את ההורים מלפני המערכת יחסים.
הוא בא אליי ואחרי שבוע אני אליו,
נכנסתי לבית שלו בביטחון לא בביישנות לבנים במשפחה לחצתי יד לנשים הבאתי חיבוק ואמרתי נעים מאוד
דיי אין כמו ההתחלה איזה כיף לך בא לי שוב איתו חח המשפחות שלנו מתות אחת על השנייה עכשיו ואין כיף כזה הם רק מחכים שאני אבוא אליהם ולהיפך ;)))
אנונימית
לא יודע
אממ כשחבר שלי בא אליי פעם ראשונה הוא קנה משהו להורים שלי ולחץ לאבא שלי את היד והביא לאמא שלי חיבוק אני לא זוכרת אם גם לאבא שלי הוא הביא חיבוק.
אנחנו גרים במרחק של 3 שעות
אנונימית
כל כך כיף לקרוא את התגובות פה
הכרתי את המשפחה שלו ביום כיפור לפני שנה וחצי, הייתי עם חברה עשינו סבב כזה שאספנו את כולם מהבתים ועלינו אליו הביתה וחברה שלי פשוט אמרה למשפחה שלו "אה וזאת חברה של (השם שלו)" והצביעה עליי וזה היה מאוד מביך אבל זה השתלם בסוף
והוא הכיר את המשפחה שלי בכך שהוא בא אליי בשביל לעזור לי עם מתנה לחברה ואפילו לא היינו ביחד עדיין, ומפה לשם הוא ואמא שלי דיי התחברו וגם אבא שלי, וגם אח שלי והבת זוג שלו
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!❤
אין לי בן זוג אבל חבר של בת דודה שלי באה אליה שכל המשפחה המורחוות הייתה אז אני יכולה לנסות לעזור עם זה , הדוד המביך שלי תחקר אותו אבל חצי היו שיכורים , בעיקרון הוא בא כזה וישב עם הבת דודה וסיפר קצת על עצמו ושיחק איתנו (עם המשפחה) ושוחח כזה עם כולם , בת דודה שלח הייתה מובכת אבל עכשיו הוא כבר חופשי כזה
ובת דודה אחרת אז גם , החבר שלה בא כזה לארוחה ודיברנו איתו ופשוט הכרנו
אנונימית
וואו אני ממש לא זוכרת אמאלה

האמת שזה לא היה ממש רשמי אם אני לא טועה, פשוט עברתי לידם בסלון זה היה כזה שלום מה נשמע((:
והלכנו דיי מהר למעלה
לראשון שכתב
מה זה נהוג אין חוקים
וכן למה לא ללחוץ את היד להיות נחמדים
054-626-1513 זה המספר שלי תנחמו אותי אני פוחד מטילים השם שלי מיכאל
למאו זה בן שמתחזה לבת תראו בתגובה שלו
כשבאתי אליה הבייתה עוד לא ממש היינו זוג אבל אמרתי שלום כשנכנסתי, אבא שלה דיבר איתי קצת בקטנה ואמא שלה רק אמרה לי שלום (הורים לא דברנים במיוחד) אבל זה היה לטובתי כי אני גם עם חרדה חברתית והעדפתי שזה יהיה ככה. היא רצתה שאני אכיר את אח שלה הגדול השאירה אותנו בחדר לבד והיה ממש מביך אחרי כמה דקות היא באה וישר ברחתי. בסופו של דבר זה לא נורא.
איזה כיף התגובות כאן!!!
פשוט תהיהי את ותיזרמי כזה והכול יהיה מושלם תעדכני אה ?
חיבוק, והם היו נורא חברותיים וחמודים ודיברתי רגיל
אני אתיופית אז אצלנו זה תמיד חיבוק להורים של הבן זוג ונשיקה עם הלחי אבל בפעם הראשונה היה לחיצת יד לאבא חיבוק ולחיצת יד לאמא זה מביך בפעם הראשונה כי לא יודעים איך להגיד שלום ואז זה עובר עם הזמן
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
היה מביך רצח ועדיין מביך רצח לול
אין לי בת זוג, אבל אביא לך מניסיון של אח שלי:
אח שלי הכיר את אשתו כיום כמובן אז בתור חברה, איזה 2 3 פגישות, קיצור מתי שניהיו חברים, ואחרי קצת זמן הביא אותה להכיר את ההורים שלי, קצת מביך נכון והכל, היא הביאה פרחים, נהוג להביא משהו (לפני שאמשיך, נהוג שהגבר הולך לאישה קודם להורים והוא הלך)
דיברו צחקו הכירו והכל.. אח שלי הלך איתה לחדר.. ואז הם יצאו החוצה מהבית קצת לטייל והכל..

ולרוב לא לוחצים יד ולא נותנים חיבוק.. למרות שאפשר..
היא הייתה קצת מובכת, ממה ששמעתי סיפורים כולם קצת מובכים אבל לאט לאט נפתחים ומדברים חופשי.

* אוסיף * : שגם נהוג לעשות ארוחה כזאת נחמדה.