4 תשובות
ואוו.. נשמע שזה דבר רציני
תקשיבי אם את צריכה לדבר עם מישהי קודם כל אני כאן
ודבר שני כן זה נשמע כאילו היה לך התקף חרדה
נשמע שזה רציני , אם את צריכה לפרוק אני תמיד פה :)
זה התקף חרדה, אני כאן בשבילך:)
כמובן ממליצה לשתף מישהו מבוגר שיוכל לסייע לך בפעמים הבאות שזה קורה, את לא צריכה להתמודד עם זה לבד אהובה.