4 תשובות
ואוו.. נשמע שזה דבר רציני
תקשיבי אם את צריכה לדבר עם מישהי קודם כל אני כאן
ודבר שני כן זה נשמע כאילו היה לך התקף חרדה
תקשיבי אם את צריכה לדבר עם מישהי קודם כל אני כאן
ודבר שני כן זה נשמע כאילו היה לך התקף חרדה
נשמע שזה רציני , אם את צריכה לפרוק אני תמיד פה :)
זה התקף חרדה, אני כאן בשבילך:)
כמובן ממליצה לשתף מישהו מבוגר שיוכל לסייע לך בפעמים הבאות שזה קורה, את לא צריכה להתמודד עם זה לבד אהובה.
באותו הנושא: