7 תשובות
לא ואם הייתי יכולה לצאת מהדת ולהיחשב כחסרת דת אז הייתי עושה את זה, בישראל זה הליך מאוד יקר ועם סיכויי הצלחה נמוכים
אתנית ובערך לאומית כן.
אנונימי
לא.
ברור. אני יהודי.
אנונימי
ברור,אני לא מאמינה באלוהים אבל נולדתי יהודיה ואני אשאר ככה
אני מעוד מעורב ברגשות שלי כלפי זה
אני חושב שאני אבל עדיין יהודי כי לא המרתי דת, אלא יצאתי מדת
אני חושב שאני אבל עדיין יהודי כי לא המרתי דת, אלא יצאתי מדת
אני לא רואה למה לא, נולדתי יהודי לכן אני יהודי.
באותו הנושא: