12 תשובות
מזה אתאיסטי?
אפילו לא קצת
אני לא חושבת שאני בהגדרה הזאת
שואל השאלה:
חושבים שזה מוזר שאני אתאיסט שמחשיב את עצמי כשמרן או לפחות ימני מאוד
לא.
אני ליברל.
אני גם ימנית (לא קיצונית אבל הדעה שלי נוטה לימין) ואתאיסטית
אבל לא נכנסת בהגדרה הכללית של שמרנית
לא.
ממש לא
ליברל
אני ליברל
במה יש לאתאיסטים להיות שמרנים?
אנונימית
לא.
למה אתה מגדיר את עצמך כשמרן?
אנונימית