12 תשובות
מזה אתאיסטי?
אפילו לא קצת
אני לא חושבת שאני בהגדרה הזאת
שואל השאלה:
חושבים שזה מוזר שאני אתאיסט שמחשיב את עצמי כשמרן או לפחות ימני מאוד
חושבים שזה מוזר שאני אתאיסט שמחשיב את עצמי כשמרן או לפחות ימני מאוד
לא.
אני ליברל.
אני ליברל.
אני גם ימנית (לא קיצונית אבל הדעה שלי נוטה לימין) ואתאיסטית
אבל לא נכנסת בהגדרה הכללית של שמרנית
אבל לא נכנסת בהגדרה הכללית של שמרנית
לא.
ממש לא
ליברל
ליברל
אני ליברל
במה יש לאתאיסטים להיות שמרנים?
אנונימית
לא.
למה אתה מגדיר את עצמך כשמרן?
למה אתה מגדיר את עצמך כשמרן?
אנונימית
באותו הנושא: