4 תשובות
דבר שמוכיח כמה הרעיון של ממשלה הוא מפגר.
עוד הוכחה שלא צריך להיות מוכשר כדי להנהיג את העם אלא מתאים לפוליטיקורקט.
עוד הוכחה שלא צריך להיות מוכשר כדי להנהיג את העם אלא מתאים לפוליטיקורקט.
נגד, נשמע לי כמו הפליה מתקנת ולא בצורה טובה. אני חושב שזו תהיה פגיעה בדמוקרטיה, כל הרעיון הוא שהעם מוצא לנכון מי ינהיג אותו בלי גורמים חיצוניים, זה ממש לא משנה את העובדה שאני חושב שצריכות להיות יותר נשים בכנסת.
נגד כי זה לא דמוקרטי בעייני.
נגד- העם צריך להיות יכול לבחור את מי שנראים ראויים בעיניו לתפקיד, ולא לשאוף לחלוקה שווה של נשים וגברים, אני לא חושב שזה משנה מה המין של הנציגים בכנסת- אלא מה הם מייצגים ועושים.
באותו הנושא: