התחברות
הרשמה
האם שיריון מקום בכנסת לנשים זה דבר טוב והאם זה לא פגוע במעמדן
יש לי משימה באזרחות וזאת אחת מהשאלות ולא ידעתי מה לכתוב אשמח שתעזרו
6 בינואר 2021, 22:18
פוליטיקה
כנסת
בחירות
ישראל
תשובה אחת
לא זה לא פוגע בעמדתם..
K
Kiki8ii2ii
באותו הנושא:
נכון המדינה הייתה מקום טוב יותר אם בנות היו בממשלה ובכנסת וראש הממשלה היה בת
למה לנשים במחזור אסור להכנס לבית כנסת?
מרצ ושתי מפלגות ערביות קיבלו בינתיים מקום 6, 10, 11 מזה אומר מבחינת מושבים בכנסת? אנחנו נצטרך לסבול את תמר זנדברג בכנסת?
כניסה לבית כנסת בזמן מחזור - האם לאשה מותר להיכנס לבית כנסת כשהיא במחזור?
מה אתם חושבים על ההפרדה שיש בבתי כנסת בין גברים לנשים?
מה אתם חושבים על האישה שהורידה חולצה על פסל סמל המדינה בכנסת?
אתם בעד לגייס נשים לשיריון?
מותר להיות בתוך בית כנסת אם האישה במחזור?
חושבים שאם נערים ינהלו את הכנסת ואת המדינה במקום המבוגרים יהיה יותר טוב?
למה בבתי כנסת יש הפרדה בין גברים לנשים?
למי שבחיל השריון מה זאת אומרת שיריון? ואם כן צריך להביא שריון מהבית?