19 תשובות
תנשום עמוק ושתה מים
תנסה למצוא משהו שיסיח לך את הדעת
אולי תמצא מישהו לדבר איתו, גם חשוב
למצוא משהו שמסיח את הדעת
שואל השאלה:
אין לי אף אחד
אנונימי
תתעסק במשהו
יאח אין דבר כזה קופת חולים לא מוכנים לביא לי פסיכולוג הם יכולים לקפוץ תאאים במעבר לקופת חולים אחרת תאיים בתאבדות יתנו לך פסיכולוג
אנונימי
שואל השאלה:
אני אאיים בהתאבדות ישלחו אותי שוב לאשפוז
אנונימי
ער"ן (1201) תתקשרי
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
אם זה לרגע זה אז תשמע מוזיקה רגועה ותלך לישון
ירוק עוזר לך?
שואל השאלה:
אין לי כסף לוויד
אנונימי
אתה לא יכול לבקש מחבר שיעזור?
איפה אתה גר?
שואל השאלה:
אין לי חברים ואני גר בראשלצ ואם יתפסו אותי מסטול בהוסטל ישעו אותי ואין לי מקום אחר ללכת אליו
אנונימי
בעייתי.
הייתי ממליץ על מינון נמוך של שמן.
זה מרגיע, לא מסריח ואתה אמור להיות בסדר עם לשמור על זה לא בולט.
יש עמותות ששולחות במוזל לאנשים שזקוקים לזה
אין לך כדור הרגעה לחרדה כמו קלונקס או פנרגן או כדור שינה?
אנונימית
בן כמה אתה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מרשם לרפואי לצערי
יש לי אס או אס, פרפנן 4 מג, לקחתי אותו
ואני בן 20
אנונימי
בהצלחה!
וכרגיל, מזעזע שככה דברים מתנהלים במדינה המחורבנת הזאת
שואל השאלה:
תודה
אנונימי