14 תשובות
שואל השאלה:
לכמה זמן זה מגיע לכם? זה תמיד עם התקף חרדה?
זה תלוי כמה זמן הסיטואציה הזאת קרתה , זה גם יכול להיות כמה שניות . זה פשוט זיכרון כזה שלוקח אותך אחורה .
זה לא תמיד מתלווה עם התקפי חרדה , אבל אם זה פלשבק רציני וקיצוני מאמינה שיהיה לך התקף אם בכללי יש לך
);)
לי זה לא תמיד עם התקף חרדה
אני פשוט מרגישה כמו גלים רעים כאלה שעולים ואם אני לא עוצרת אותם אז זה הופך להתקף חרדה אבל זה כמעט בלתי אפשרי לעצור את הגלים האלה אני כיאלו נלחמת בעצמי אבל תמיד אחריי שזה קורה יש לי יום חרא
יש טריגר כלשהו ואז הבן אדם נכנס להתקף חרדה (לפחות ככה זה עם אחותי) ואפילו אחרי שהיא נרגעת מההתקף חרדה עדיין קשה לה להוציא את זה מהראש לכמה ימים שאחרי
בדיוק ^
);)
עולה לי פלאשבקים כשיש לי דגה וו , כלומר כשקוראת איזו סיטואציה שהזכירה לי את מה שקרה , ואז זה כמו רצף של תמונות ואירועים במוח של מחשבות על זה .
אני פשוט שקועה לפעמים זה גם יכול לגרום לי להתקפי חרדה אבל זה ממש תלוי
);)
אצלי אני שומעת את כולם ואני לא מצליחה לדבר ונכנסת להתקף חרדה אבל לפעמים אני מצליחה להתגבר על זה אבל זה ממש קשה
שואל השאלה:
לפעמים יש לי פתאום תזכורות כאלה מכל מיני אירועים ומקומות קשים, אבל זה יותר מסתם להיזכר, זה יותר מוחשי.
זה בא משום מקום אבל זה ממש לשניה! אבל אח"כ קשה לי רוב היום.
ספרי לו. אין לך מה להפסיד, מקסימום יגיד לך שטכנית זה לא מתאים לכל הקריטריונים אז זה לא פוסט טראומה.
אבל תספרי לו.
שואל השאלה:
נכון תודה רבה מותק ❤
שואל השאלה:
הקטע שאצלי זה לא אירוע ספציפי בכלל אז אני כבר לא יודעת
^גם לאחותי זה לא אירוע ספציפי.
(אבל היא לא מאובחנת רשמית..)
שואל השאלה:
יש לי תור לפסיכיאטר השבוע ואני מתלטת אם לספר לו, זה ממש עושה לי חרדה כל העניין
סיוטים לרוב, התקפי חרדה, אצלי גם יש פחד מרעשים ופיצוצים ואני נכנסת להתקף חרדה אם אני שומעת רעש הדומה לרעש ששמעתי באירוע שחוויתי