11 תשובות
לרופא לפני שיחמיר
אף אחד פה לא באמת יכול לעזור לך
לפנות לפסיכיאטר שלך שוב באופן דחוף.
לדבר עם מישהו
לצאת לטיול לנשום אוויר
אולי להיפגש עם מישהו ולנסות להתרכז במשהו אחר
להתקשר למטפל/ת
מקווה שזה ישתפר❤❤
פסיכולוג?
שואל השאלה:
הרגע אמרתי שהרופא לא עוזר
ואולי יש פה אנשים עם פוסט טראומה שיודעים מנסיון איך להתמודד
אנונימי
שואל השאלה:
שוב, אני בטיפול, זה לא עוזר
אנונימי
רק פסיכולוג או פסיכיאטר
אוקי סליחה
לפני כמה ימים הייתה לי גם החמרה במצב של הטראומה, אני באשפוז אז אני לא יודעת עד כמה זה יעזור לך.
אבל חשנתי המון, בעזרת כדורי שינה בעיקר
והמצב קצת השתפר, שוב, לא יודעת עד כמה זה יעזור לך.
אם אתה חופשי אולי תצא לריצה, הליכה וכו
זה יכול לעזור.
בהצלחה צדיק, יהיה טוב
אני מבינה מנסיון ובאמת מה שאמרתי
בהצלחה ואני פה❤❤
היי אנונימי יקר,
קוראת את הפוסט הקצר שכתבת והיה לי חשוב להגיב למרות הימים שעברו.
שומעת מהמילים שלך את תחושת חוסר האונים הגדולה שבטח מציפה בימים האחרונים. לא יכולה לתאר לעצמי כמה אולי חונק ומעיק זה להרגיש כלוא בתוך הגוף והנפש של עצמך. מסיקה ממה שכתבת שהכל כל כך מבלבל עד שבטח עולה אפילו רצון גדול לברוח ולהשאיר את העבר מאחור בדרך קסם. אני יכולה גם לשער שהעובדה שהטיפול עוד לא עוזר כרגע רק מגבירה כנראה את הרגשת חוסר היציבות בחיים. אך יחד עם הסבל והצער שעולים בכל זאת בחרת לשתף ואולי במקום הזה יש בך עוד קול שבוחר לראות תקווה לשינוי.

יקר, שומעת בשאלה שלך את הצורך להפסיק את הסבל הרב שנשאר בתוך הגוף, הלוואי והיה לי דרך קסם להעלים את כל הזכרונות והרגשות הקשים שצפים. נשמע שההתמודדות הזו מעוררת כלכך הרבה קשיים בדרך, אולי לשתף מישהו נוסף שאתה מרגיש בטוח לצידו כמו חבר קרוב או בן משפחה מועדף יוכל להקל עליך טיפה מהעומס הרגשי.
בנוסף, אם תרצה, אני מזמינה אותך אלינו לצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אחד המתנדבים יהיה שם להקשיב לכל מה שתבחר להביא, לתמוך ולנסות לחשוב יחד איתך מה יכול לעזור.
מחכים לך, כשיעלה הצורך

שלך,
מתנדבת סה"ר