22 תשובות
יש לי מודעות עצמית.
נחשב?
יאפ, אני נמוך אבל לא אכפת לי
אנונימי
סוג של
יותר מדי(:
יש לי הפרעת קשב ואני חושב שזה יותר עוזר לי מאשר מפריע לי
אני מתלבשת שונה מכל החברות שלי ויורדים עלי שאני קטנה. הביטחון קורס
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יש כל כך הרבה פגמים אבל אני כבר לא רואה אותם כמכוערים כי הבנתי שמה אכפת לי אם החברה קבעה שזה מכוער? אני אוהבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
את אוהבת את איך שאת מתלבשת?
אנונימית
שואל השאלה:
:)
אנונימית
החלטתי להוריד את האנונימי הפעם..
אני מניחה שאת רוב הדברים שאני לובשת אני אוהבת אבל תביני שלוש מהחברות שלי הן בי ושתיים מתלבשות ממש ככה עם איפור כזה וזה יפה להן פשוט אני לא כזאת..
כן
שואל השאלה:
אני בטוחה שזה יפה לך במיוחד כי את אוהבת את זה. וזה שהן לובשות את אותו הדבר כמוך והן בי לא אומר שאת גם
אנונימית
תסמונת טורט
אנונימי
לא לא זאת לא הכוונה אני מתלבשת ממש שונה מהן בגלל זה הן יורדות על הבגדים כי כאילו זה ממש לא הסגנון שלהן והן לא עושות את זה ישירות הן פשוט שתיהן הלכו לקניון בתל אביב והן אמרו שהן ראו ילדה שהתלבשה ממש כמוני ונראתה כמו ילדה בת שלוש עכשיו את לא היית נעלבת?
סימני מתיחה
יש לי אף שאני אוהבת ויש אנשים מסויימים שלא אוהבים והם יכולים להכניס את הדעה שלהם לתחת.
שואל השאלה:
^בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
אני מניחה שהייתי נעלבת אבל בכל זאת הייתי אומרת לעצמי כל הזמן זה הטעם שלי, לא שלהן
אנונימית
על איזה סוג פגמים את מדברת?
חיצוניים או פנימיים?
לדעתי חיצוניים
אה שלי פנימיים