6 תשובות
להפוך כל פגם למשהו מיוחד שלך, שהרבה היו רוצים אבל הם לא מצליחים להשיג, להתחיל לעשות רק אבל רק מה שאת רוצה ואל תשווי את עצמך לאחרות, כולם מושלמים בדרך שלהם
הפגמים שלך זה מה שהופך אותך למיוחדת, תשדרי שיש לך ביטחון עצמי ותלמדי להשלים עם הפגמים שלך הרי לכולם יש פגמים. מה שכן, אם יש בך פגם שאת יכולה לשנות אני אומרת תעשי אותו גם אם שה ניתוח!! חיים פעם אחת אל תחיי בחוסר ביטחון
שואל השאלה:
תודה אבל אני רחוקה מלהיות מושלמת, וזה בסדר שאומרים עליי דברים רעים בי, אני מודעת להם, יופי אבל זה לא מזיז לי. אלה הפגמים שלי אף בנאדם לא מושלם וזה בסדר מצדי (יש ימים שאני ממש שונאת את עצמי על זה אבל כן לא באמת מזיז לי, זאת אני אז מה? מי שלא טוב לא יום טוב לו.) אבל אני תמיד משווה את עצמי לאחרות, זה עוד אחד מהפגמים שלי וקשה לי עם זה במיוחד.
ואני לא חושבת שזה בהכרח מעיד שאני חסרת ביטחון
אנונימית
תתחילי מלמחוק טיקטוק ואינסטגרם לתקופת זמן מסוימת
שואל השאלה:
רעיון טוב.
אנונימית
עם יש הרבה פגמים אז זה חלקית מוצדק אחרי הכל זה לא לא בסדר לרצות להרגיש טוב ולהיראות טוב כמו אחרים