17 תשובות
במה אנחנו יכולים לעזור?
בת 21 אז למה רווחה סליחב פשוט לא הבנתי
שואל השאלה:
כי הם אמרו שהם עדיין יכולים לעזור לי והם רק מביאים אותי לבית הזה שאמרתי
אנונימית
שואל השאלה:
ואני צריכה משפחה אומנת
אנונימית
צר לי שאין לך מקום בבית, ותמיכה של ההורים שהביאו אותך לעולם.
מזעזע בעניי המצב הזה.
לצערי לא רואה מה אני יכולה לעשות מלבד להציע לך לפנות ולהתקשר לבית דרור, הם מאוד עוזרים ואם יש להם מקום פנוי אני מאמינה שהם יתנו לך לפחות לזמן הקרוב עד שיתברר המצב ברווחה את הביטחון הזה
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני מעל 18
אנונימית
אני כל כך רוצה לעזור לך ואני לא יכולה :(
הנה, אולי זה יעזור
שואל השאלה:
טוב אני מדברת עם משהו נראה אולי המשטרה תאסוף אותי להוסטל או למקלט חירום שזה גם למעל 18 לפעמים פשוט צריך לחפש בגוגל
אנונימית
שואל השאלה:
תודה חמודה❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני עם הרווחה עכשיו שוב
אנונימית
אוקיי תעדכני מה היה ואם הכל בסדר!
הי,
קראתי את השאלה שלך ואת הבקשה שלך לעזרה. אני מזמינה אותך לשלוח לנו הודעה ונוכל לחשוב ביחד למי ואיך את יכולה לפנות כדי לקבל את העזרה והליווי שאת צריכה.
שמי יעל, אני עובדת בתוכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים, מצרפת לך פרטים איך אפשר לפנות אלנו

המייל שלנו [email protected]
האינסטגרם/טיקטוק nayedet.digital
שואל השאלה:
פליז, אף אחד לא יכול לאמץ אותי?
אנונימית
שואל השאלה:
והצ'אט שלכם לא עובד לי בפלאפון
אנונימית
הי,
רק עכשיו אנחנו רואות את התגובה שלך פה ולמרות שעברו כבר שבועיים, חשוב לי להתייחס ולשאול מה שלומך? איך המצב בבית?
הצלחת להכנס לצט שלנו? את יכולה לנסות שוב היום (זה אמור לעבוד גם מהפלפאון). אני אהיה שם מ 20:00 ואוכל לחבר אותך למתנדבת שלנו.
אם את לא מצליחה את יכולה לשלוח לי פה הודעה פרטים או באינסטגרם ונבדוק למה זה לא עובד.
מחכה לך

יעל
שואל השאלה:
היי
אני אמור להיכנס בקרוב לדירת שותפים ואז אני מתכוון לנתק לאט לאט קשר מהמשפחה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני עם עמותת כיוונים ועמותת קשב קודם עם עמותת קשב
אנונימי