7 תשובות
זה טוב שאת ממשיכה בחיים שלך ואין לך מה להרגיש רק עם זה זה מה שהוא היה רוצה הוא מסתכל עלייך וגאה בך.
את יכולה לדבר עם מישהו שחשוב לך ולפרוק מה שאת חושבת ומרגישה ואולי תרגישי טוב יותר.
שואל השאלה:
תודה... אבל זה קשה אוף אני מרגישה שהוא רוצה שאני אמשיך בלעדיו אבל אני לא רוצה להמשיך בלעדיו :(
בסופו של דבר מתישהו בחיים את תצטרכי להמשיך בחיים כמה שיותר מוקדם כי עם הזמן יהיה לך יותר קשה ותכנסי לדיכאון אם את רוצה לדבר אני פה בשבילך
חבל שאני לא יכולה להגיד שאני מבינה אותך
שואל השאלה:
אני כבר מאובחנת בדיכאון לצערי אבל אני לוקחת כדורים ותודה אולי עוד אני אפנה אלייך בפרטי
אוקיי, אני אתחיל.
היי, אבא שלי גם נפטר, אני מכירה את ההרגשה שלך ממש ממש ממש מקרוב...
אני רק רוצה להגיד לך שעם כל הכאב (ויש מלא... לילות שלמים בלי שינה ורק מחשבות ודמעות) אבא שלך הכי אוהב אותך בעולם, לא נשנה איפה הוא נמצא... ובגלל שהוא כל כך אוהב אותך, הוא רוצה שתהיי מאושרת, שתמשיכי בחיים ותצחקי! לא שתהיי בדיכאון... נכון?
אני איבדתי את אבא שלי בגיל שש, הרבה אנשים חושבים שהייתי ממש קטנה ואני לא זוכרת כלום, אבל זה כל כך לא נכון, אני זוכרת כל כך הרבה דברים, אני פשוט זוכרת הכל! אני יכולה להגיד לך שאנמ באמת מבינה אותך... אבל תמשיכי הלאה (שלא תביני לא נכון, להמשיך הלאה זה לא אומר לשכוח, כי אי אפשר לשכוח וצריך גם לא לשכוח, אבל פה אני מדברת על להמשיך לחיות, להיות שמחה ולהנות מהחיים) כי זה מה שהוא היה רוצה ועדיין רוצה...
מהממת אני בטוחה שאת תצליחי ותמשיכי בחיים, אני סומכת עלייך;)❤
שואל השאלה:
תודה רבה העלת לי חיוך אני פה בשבילך גם :)
אני שמחה שהצלחתי לגרום לך לחייך:) בכל אופן אני תמיד פה ואת מוזמנת לפנות אליי מתי שבא לך❤