29 תשובות
אוי אל תדאגי הכל בסדר.
תתאפקי, זה יהיה שווה.
תתאפקי, זה יהיה שווה.
תדברי איתה על זה
ואם יש לך אחים גדולים דברי איתם על זה שיעזרו לך
ואם יש לך אחים גדולים דברי איתם על זה שיעזרו לך
לדעתי תדברי איתה. זה קורה לי כל הזמן עם אמא שלי ואח שלי שהוא הילד המעודף.דיברתי איתה וזה השתנה אז ממליצה לך לדבר איתה ברגוע.
דברי איתה, ספרי לה איך את מרגישה היא תבין
אמא שלי עושה את זה גם מגיל קטן , היא טוענת שהבן צריך לקבל יותר פינוקים , לדוגמה אחותי הגדולה לא קיבלה אותו והבן הקטן איך שהוא הוציא רישיון קיבל אוטו חדש,
נסיתי לדבר איתה על זה זה לא עוזר, גם לי היא עשתה אותו דבר על התה
נסיתי לדבר איתה על זה זה לא עוזר, גם לי היא עשתה אותו דבר על התה
אנונימית
*אוטו
אנונימית
שואל השאלה:
ממש תודה! מה אתם חושבים שאני צריכה לרשום?
ממש תודה! מה אתם חושבים שאני צריכה לרשום?
לרשום?אם התכוונת בוואצפ או משהו אז לא תעשי איתה שיחה פנים מול פנים.
לדעתי תגידי את הרגשות שלך ואת מה שאת מרגישה באמת פשוט בצורה יפה כזאת ונעימה שתוכלו לנהל שיחה נורמלית.אם את רואה שזה לא עובד ושהיא צועקת אל תגידי לה כלום ואל תגררי לזה בכלל. תנסי לדבר איתה שוב אולי במועד אחר אפ היא צועקת.
ואם אץ רואה שאין עם מי לדבר תנסי להיות יותר נחמדה איתה ופשוט לא להתייחס ולהתנתק ממנה
אץ יכולה פשוט להגיד לה "אמא אני רוצה שנדבר" בהכי נחמדות ובחיוך.
תשבו תדברו ותגידי לה משהו בסגנון של "קודם כל אני לא באה לתקוף אותך או משהו כזה,אולי זה אי הבנה ואולי זה רק ההרגשה שלי אני פשוט רוצה להבין איתך,למה את מתנהגת אליי ככה ול בצורה שונה? זה באמת דבר שכל כך לא נעים לי ופוגע בי והייתי רוצה שתכבדי אותי יותר כמו שאת מכבדת את כי אני מרגישה את האפליות שיש ביננו וזה פוגע בי" את יכולה להוסיף דוגמאות ומשם השיחה תזרום
בהצלחה
לדעתי תגידי את הרגשות שלך ואת מה שאת מרגישה באמת פשוט בצורה יפה כזאת ונעימה שתוכלו לנהל שיחה נורמלית.אם את רואה שזה לא עובד ושהיא צועקת אל תגידי לה כלום ואל תגררי לזה בכלל. תנסי לדבר איתה שוב אולי במועד אחר אפ היא צועקת.
ואם אץ רואה שאין עם מי לדבר תנסי להיות יותר נחמדה איתה ופשוט לא להתייחס ולהתנתק ממנה
אץ יכולה פשוט להגיד לה "אמא אני רוצה שנדבר" בהכי נחמדות ובחיוך.
תשבו תדברו ותגידי לה משהו בסגנון של "קודם כל אני לא באה לתקוף אותך או משהו כזה,אולי זה אי הבנה ואולי זה רק ההרגשה שלי אני פשוט רוצה להבין איתך,למה את מתנהגת אליי ככה ול בצורה שונה? זה באמת דבר שכל כך לא נעים לי ופוגע בי והייתי רוצה שתכבדי אותי יותר כמו שאת מכבדת את כי אני מרגישה את האפליות שיש ביננו וזה פוגע בי" את יכולה להוסיף דוגמאות ומשם השיחה תזרום
בהצלחה
שואל השאלה:
אופס התכוונתי להגיד
אופס התכוונתי להגיד
שואל השאלה:
וואו עזרת לי ממש!!!
וואו עזרת לי ממש!!!
משפחה זה חרא.. ותנסי להבין שאולי האח לא אשם כי אני בדבר כזה גם רק שאמא שלי מכינה לכולם שתייה בבוקר אבל אחותי והיא רבות ואחותי עצבנית שאני לא שומר על אח שלי כמוהה ושאני מנייאק במקום שאמא שלי לא בסדר שבמקום לדעת מי התחיל את המריבה (בין אחי הקטן לאחותי) היא מאשימה אותי שאני לא איתו.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אני תמיד פה אם אתם רוצים לדבר בפרטי. וכן משפחה זה חרא אחד גדול.
ואני מבינה את זה. מאז שההורים שלי התגרשו במשך חמש שנים אני סבלתי מלשמוע ריבים של ההורים על כסף , עלינו, על מה שזה לא יהיה. זרקו אותנו כמו פינג פונג לבית של ההורה השני רק בשביל שיהיה לו רע. ותמיד עירבו אותנו בריבים ובמיוחד אותי כי אני הכי קטנה.
טוב אני תמיד פה אם אתם רוצים לדבר בפרטי. וכן משפחה זה חרא אחד גדול.
ואני מבינה את זה. מאז שההורים שלי התגרשו במשך חמש שנים אני סבלתי מלשמוע ריבים של ההורים על כסף , עלינו, על מה שזה לא יהיה. זרקו אותנו כמו פינג פונג לבית של ההורה השני רק בשביל שיהיה לו רע. ותמיד עירבו אותנו בריבים ובמיוחד אותי כי אני הכי קטנה.
מבינה אותך אמא שלי חולת שליטה והיא כל היום מדברת על כסף היא סוג של הרסה לי את הילדות לא משנה מאיזה סיבה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני כל כך מסכימה איתך. ועוד אמא שלי תמיד נותנת פאקינג עצות לחברות שלה ואומרת שזה רע לריב מול הילדים ולערב אותם והיא עושה את זה לנו כל הזמן! עד היום
וואי אני כל כך מסכימה איתך. ועוד אמא שלי תמיד נותנת פאקינג עצות לחברות שלה ואומרת שזה רע לריב מול הילדים ולערב אותם והיא עושה את זה לנו כל הזמן! עד היום
אמא שלי מדברת עם אחיות שלה בטלפון לידי ואומרת אין אמונה בבנות הם זבל
ורק הבן שלי שלי טוב.
הפרימיטיבית והיא טוענת שרק בנות צריכים לנקות ולבשל ושאני ואחותי ושואלות למה אח שלנו לא עוזר אז היא עונה כי הוא בן
ורק הבן שלי שלי טוב.
הפרימיטיבית והיא טוענת שרק בנות צריכים לנקות ולבשל ושאני ואחותי ושואלות למה אח שלנו לא עוזר אז היא עונה כי הוא בן
אנונימית
שואל השאלה:
וואו אני הכי לא בעד הדברים האלה. אני פשוט שונאת אנשים כאלה. שאומרים שלבנים מגיע הכל וזה. לא בקטע רע לבנים פשוט זה קורה המון בעולם שלנו וזה עצוב ממש. ממש באסה שאת אנונימית כי הייתי באמת רוצה לדבר איתך בפרטי. נראה שיש לנו על מה לדבר
וואו אני הכי לא בעד הדברים האלה. אני פשוט שונאת אנשים כאלה. שאומרים שלבנים מגיע הכל וזה. לא בקטע רע לבנים פשוט זה קורה המון בעולם שלנו וזה עצוב ממש. ממש באסה שאת אנונימית כי הייתי באמת רוצה לדבר איתך בפרטי. נראה שיש לנו על מה לדבר
שואל השאלה:
חחח
חחח
שואל השאלה:
וכן גם אמא שלי עושה את זה. לי יש את הכי הרבה מטלות ולאח שלי הגדול אין ( בכלל! , הוא המועדף כן כן .) ולאח הבינוני שלי יש אחת וגם אותה אני עושה כל הזמן! אז אני עושה הכל ועוד אחרי זה ממשיכים לצעוק עליי .
וכן גם אמא שלי עושה את זה. לי יש את הכי הרבה מטלות ולאח שלי הגדול אין ( בכלל! , הוא המועדף כן כן .) ולאח הבינוני שלי יש אחת וגם אותה אני עושה כל הזמן! אז אני עושה הכל ועוד אחרי זה ממשיכים לצעוק עליי .
אני אנונוימית בגלל זה בגלל אמא שלי יש לי היום חרדה חברתית ואני ביישנית היא נתנה לי לשבת 24\7 עם הספרים והלימודים מהגן ורק בכיתה יב השתחררתי לחופשי היא לא נתנה לי להיפגש עם חברים וניהיה לי טראומות , היום פיתחתי חרדות בגלל זה ואני מטופלת אצל פסיכולוגית בנוסף פיתחתי קשב וריכוז קיצר היא הרסה לי את החיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני כל כך מצטערת בשבילך... כאילו ממש! וזה רק מסביר לי שזה מה שהולך להיות לי עוד כמה שנים. שאלתי מה לעשות ואם לחכות עד גיל שמונה עשרה ואני מבינה שבגלל שזאת אמא שלי זה מה שהולך לקרות...
אני כל כך מצטערת בשבילך... כאילו ממש! וזה רק מסביר לי שזה מה שהולך להיות לי עוד כמה שנים. שאלתי מה לעשות ואם לחכות עד גיל שמונה עשרה ואני מבינה שבגלל שזאת אמא שלי זה מה שהולך לקרות...
אני בקרוב בת 22 ובגיל 18 העולם חרב עליי פתאום גליתי עולם חדש שלא ידעתי עליו הדברים מתנהלים אחרת ולא הסתגלתי עליו, פתאום חסר לי הרבה פערים , לא מכירה הרבה סדרות, סרטים, משחקים, חברים , אני הולכת לעבוד ואני לא עדכנית אני מנסה לצאת עם אנשים מרגישה שמשהו חסר פערים גדולים
אנונימית
כרגע אני חייה איתה אבל ברגע שיהיה לי מספיק כסף עוד שנתיים אני יקום וילך
אנונימית
שואל השאלה:
וואי קשה לי ממש לשמוע את הסיפור שלך...
אני מתארת לעצמי כמה זה קשה. כמו להגיע לעולם חדש לגמרי. אם מותר לי לשאול ואת לא חייבת לענות. איך הסתדרת בארבע שנים האלה?
את עדיין בקשר עם אמא שלך? אי פעם יצא לך לשתף אותה או להגיד לה איך היא השפיעה עליי?
וואי קשה לי ממש לשמוע את הסיפור שלך...
אני מתארת לעצמי כמה זה קשה. כמו להגיע לעולם חדש לגמרי. אם מותר לי לשאול ואת לא חייבת לענות. איך הסתדרת בארבע שנים האלה?
את עדיין בקשר עם אמא שלך? אי פעם יצא לך לשתף אותה או להגיד לה איך היא השפיעה עליי?
שואל השאלה:
אוי לא ראיתי את ההודעה שרשמת שאת חיה איתה, טוב אז שאלה אחרת. איך את מסתדרת? היא עדיין ככה ? איך היא מתנהגת?
אוי לא ראיתי את ההודעה שרשמת שאת חיה איתה, טוב אז שאלה אחרת. איך את מסתדרת? היא עדיין ככה ? איך היא מתנהגת?
כן אני בקשר איתה , היא דואגת לי ואמא טובה והכל אבל הבעיה שהיא כל הזמן בלחץ והדאגת יתר שלה גרמה לה לא להסתכל על הצד ההפוך החברתי והשפעות הנפשיות של זה, ניסיתי לשתף אותה וגם ניסיתי להציע לה ללכת לפסיכולוג כדי למתן את הלחץ אבל היא לא מוכנה לשמוע ביקורת אז אני מנסה להתמודד עם מה שיש
אנונימית
מגיל 0 היא כך
אנונימית
היא גם מעריכה אותי הכי פחות בבית - היא טוענת שאני הצלחתי פחות מאחים שלי והיא רואה רק את הלימודים ולא את הרגש , יש לי קשב וריכוז ולוקח לי קצת יותר זמן ללמוד
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך המצב ישתפר בידיוק? היא לא מוכנה לקחת ביקורת אז איך? איך תגידי לה שזה יהיה לך גם יותר טוב וגם ישפיע על כולכם כמשמפחה?
אז איך המצב ישתפר בידיוק? היא לא מוכנה לקחת ביקורת אז איך? איך תגידי לה שזה יהיה לך גם יותר טוב וגם ישפיע על כולכם כמשמפחה?
אני לא יודעת עדיין רק התחלתי טיפול אצל פסיכולוגית אני מקווה שזה יעזור במשהו, פשוט אמא שלי שזה לא מסוג האנשים שאפשר לדבר איתם ולהסביר לה מה לא בסדר, היא טוענת שרק היא צודקת - היא לא תקשיב לאף אחד חוץ מעצמה
אנונימית