20 תשובות
ממש לא
לא, מה פתאום. בתיאבון לך :)
אף אחד לא יסתכל עלייך אוכלת תאכלי בכיף שלך ותהני הכל בסדר
שואל השאלה:
^^נגמרו לי הפרחים פאק אבל תודה רבה לכולםם 3>
אנונימית
הכל טוב תהני בתיאבון הכי חשוב שתהני
שואל השאלה:
^^לא אכלתי כמעט כלום כבר שלושה ימים בערך הצילו-
אנונימית
מהה לכי תאכלי עכשיו זה לא בריא את חייבת להכניס משהו את תתעלפי
ממש לא
שואל השאלה:
^^אמלה אני יודעת אבל זה קצת קשה כזה
ואני ממש רעבה אבל אני עדייו מתביישת ללכת לקנות שווארמה הצילו-
אנונימית
..
אנונימי
לכי תזמיני בתאבון תחשבי על עצמך זה לא משנה מה אחרים חושבים
סתם עכשיו אני רציני אל תתדפקי חשבון לאף אחד גם אני הלכתי לאכול פלאפל לבד או פיצה קרה לי הכל בסדר תהני אפילו תזמיני ותאכלי בבית אם את מתביישת לאכול בחוץ
ממש ממש לאא
ממש לא!!!
לא, תהני
ממש לא תהני בתיאבון לך