8 תשובות
למה שתהיה סכנה? אין שום סכנה.
בגלל הקורונה?
אין סכנה
אומרים שבימים האלה יש סיכוי יותר גבוהה שיקרה משהו רע . ופשוט צריך להיזהר מסכנות וים זה נחשב מקום לסכנות
שואל השאלה:
מישהי כתבה לי שיש סכנה ששאלתי אם מותר ללכת
אנונימית
ברור במותר השאךה היא מה את מאמינה יש כאלה שלא הולכים כי הם מאמינים שזה מסוכן
זה לא שאסור, פשוט לפי האמונה לא מומלץ
אני מאמין בזה שהים יותר מסוכן בימים האלה
סכנה לא דבר ובחודש הזה זה החודש שכל שנה הכי הרבה אנשים טובעים בו